Quote from Guest on 26 March 2010, 12:27Längtan ut i spåret fick mig att börja tänka på allt jag retar mig på därute
* Stavgångare, i bredd. De hör och ser inget och man tvingas gång på gång ut i skogen för att passera dem.
* Famljepromenader med småbarn och hundar som springer vind för våg o
Längtan ut i spåret fick mig att börja tänka på allt jag retar mig på därute
* Stavgångare, i bredd. De hör och ser inget och man tvingas gång på gång ut i skogen för att passera dem.
* Famljepromenader med småbarn och hundar som springer vind för våg o
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:37Kärringar som står med hunden skitandes på ena kanten av löpspåret och sig själva pratandes i telefon på den andra kanten.
Däremellan finns en knappt synlig löplina som man springer in i när det är halvdunkelt...
Kärringar som står med hunden skitandes på ena kanten av löpspåret och sig själva pratandes i telefon på den andra kanten.
Däremellan finns en knappt synlig löplina som man springer in i när det är halvdunkelt...
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:40"Det som göms i snö kommer fram i tö" är ju lite tröttsamt nu efter vinterns intensiva snöbajsande från granskapets hundar 🙂
"Det som göms i snö kommer fram i tö" är ju lite tröttsamt nu efter vinterns intensiva snöbajsande från granskapets hundar 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:41Nonchalanta hundägare som låter sina hundar hoppa på en när man springer förbi så man får hoppa i diket för att inte ramla omkull...
Nonchalanta hundägare som låter sina hundar hoppa på en när man springer förbi så man får hoppa i diket för att inte ramla omkull...
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:43På något sätt hade jag på känn att hundarna och deras ägare skulle bli hatobjekten nummer ett 🙂
Jag har själv aldrig drabbats speciellt hårt av hundproblem.
På något sätt hade jag på känn att hundarna och deras ägare skulle bli hatobjekten nummer ett 🙂
Jag har själv aldrig drabbats speciellt hårt av hundproblem.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:46Rökare, pyreldare, lövbrännare & andra pyromaner = Kräkkänslor då man är ansträngd.
Rökare, pyreldare, lövbrännare & andra pyromaner = Kräkkänslor då man är ansträngd.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:47Lösspringande hundar är det jag mest stör mig på. Och barnfamiljer som måste gå i bredd och spärra även de bredaste vägar.
Lösspringande hundar är det jag mest stör mig på. Och barnfamiljer som måste gå i bredd och spärra även de bredaste vägar.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:48Jag har alltid tyckt värre om parfymerade simmare än löpare. Parfymerade löpare brukar man, och nu är jag lite fördomsfull, generellt sett passera ganska snabbt även om man springer åt samma håll.
Parfymerade simmare däremot lämnar spår i hela bassängen.
Jag har alltid tyckt värre om parfymerade simmare än löpare. Parfymerade löpare brukar man, och nu är jag lite fördomsfull, generellt sett passera ganska snabbt även om man springer åt samma håll.
Parfymerade simmare däremot lämnar spår i hela bassängen.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:50Rökare! När jag sprang Hässelbyloppet satt det ett gäng gubbar på en bänk vid en gångväg (uppförsbacke dessutom) och blåste ut kopiösa mängder. Jag hade syrebrist redan före
Rökare! När jag sprang Hässelbyloppet satt det ett gäng gubbar på en bänk vid en gångväg (uppförsbacke dessutom) och blåste ut kopiösa mängder. Jag hade syrebrist redan före
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 12:54Mmm, håller med om att man är mer utsatt i bassängen en i friska luften. Hur ofta har man tex inte andras långa hårtestar i ansiktet under simning. För att inte tala om vad som finnas i vattnet i utomhusbassänger, huuh.
Parfym kan jag däremot inte finnas
Mmm, håller med om att man är mer utsatt i bassängen en i friska luften. Hur ofta har man tex inte andras långa hårtestar i ansiktet under simning. För att inte tala om vad som finnas i vattnet i utomhusbassänger, huuh.
Parfym kan jag däremot inte finnas