Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 13:53Turister man möter på cykelvägen när man åker rullskidor, som åker i bredd med cykelkärra och inte fattar att de kanske ska flytta på sig så man kan passera UTAN att kliva i diket. (t-)
Eller turister som cyklar i bredd och som hela tiden försöker passer
Turister man möter på cykelvägen när man åker rullskidor, som åker i bredd med cykelkärra och inte fattar att de kanske ska flytta på sig så man kan passera UTAN att kliva i diket. (t-)
Eller turister som cyklar i bredd och som hela tiden försöker passer
Quote from Magnus Gelang on 26 March 2010, 13:59Sandra: Ja en gång vevade jag till med armen när det kom en bil med väldigt starka helljus (jag är dessutom ljuskänslig så jag blir jättebländad av helljus) och tog bländade han av. Han vinkade jag lite som tack 🙂
Nej jag tror inte heller de gör det av
Sandra: Ja en gång vevade jag till med armen när det kom en bil med väldigt starka helljus (jag är dessutom ljuskänslig så jag blir jättebländad av helljus) och tog bländade han av. Han vinkade jag lite som tack 🙂
Nej jag tror inte heller de gör det av
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 13:59Halkan på väg till motionsspåret är det värsta just nu. Det har plogats och SANDATS flitigt under vintern, mindre flit märks när det gäller att ta hand om sanden efter sig igen. Sanden på asfalt gör att det känns som man springer på kullager. Ett steg fra
Halkan på väg till motionsspåret är det värsta just nu. Det har plogats och SANDATS flitigt under vintern, mindre flit märks när det gäller att ta hand om sanden efter sig igen. Sanden på asfalt gör att det känns som man springer på kullager. Ett steg fra
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:01Johan: Du bor väl i fjällen? Där är det väl snö kvar så då är det ju bra med sand? 😉
Johan: Du bor väl i fjällen? Där är det väl snö kvar så då är det ju bra med sand? 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:051 maj ska gruset vara borta enligt stadgan såldes har kommunerna till 30 april på sig.
...om inte vinterföre råder.
1 maj ska gruset vara borta enligt stadgan såldes har kommunerna till 30 april på sig.
...om inte vinterföre råder.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:06Är det bara jag som blir trött på mig själv under långa löppass? 🙂
Är det bara jag som blir trött på mig själv under långa löppass? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:17Stig: Lite falskt av mig det där med fjällen, jag bor mest i Stockholm.
Stig: Lite falskt av mig det där med fjällen, jag bor mest i Stockholm.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:18Jag undrade faktiskt ett tag om man hade mer vår i fjällen än här. 🙂
Jag undrade faktiskt ett tag om man hade mer vår i fjällen än här. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:20Jag stör mig på hästar... finns ju sällan i joggingspår men ofta på mindre vägar o liknande. Hästen måste vara ett av de mest opålitliga djur som finns (givet deras storlek) de grips ju av panik VARJE gång något närmar sig bakifrån dessutom skiter de kopi
Jag stör mig på hästar... finns ju sällan i joggingspår men ofta på mindre vägar o liknande. Hästen måste vara ett av de mest opålitliga djur som finns (givet deras storlek) de grips ju av panik VARJE gång något närmar sig bakifrån dessutom skiter de kopi
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:25Stora kamphundar som rastas av små flickor. Vad gör man om en sådan hund sliter sig?
Huggormar är en annan sak jag inte gillar.
Och insekter, även om de i regel inte är lika farliga som hundar och ormar. (Och nej, är man inte allergisk mot getingar så
Stora kamphundar som rastas av små flickor. Vad gör man om en sådan hund sliter sig?
Huggormar är en annan sak jag inte gillar.
Och insekter, även om de i regel inte är lika farliga som hundar och ormar. (Och nej, är man inte allergisk mot getingar så