Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Turister man möter på cykelvägen när man åker rullskidor, som åker i bredd med cykelkärra och inte fattar att de kanske ska flytta på sig så man kan passera UTAN att kliva i diket. (t-)

Eller turister som cyklar i bredd och som hela tiden försöker passer

Sandra: Ja en gång vevade jag till med armen när det kom en bil med väldigt starka helljus (jag är dessutom ljuskänslig så jag blir jättebländad av helljus) och tog bländade han av. Han vinkade jag lite som tack 🙂

Nej jag tror inte heller de gör det av

Halkan på väg till motionsspåret är det värsta just nu. Det har plogats och SANDATS flitigt under vintern, mindre flit märks när det gäller att ta hand om sanden efter sig igen. Sanden på asfalt gör att det känns som man springer på kullager. Ett steg fra

Johan: Du bor väl i fjällen? Där är det väl snö kvar så då är det ju bra med sand? 😉

1 maj ska gruset vara borta enligt stadgan såldes har kommunerna till 30 april på sig.
...om inte vinterföre råder.

Är det bara jag som blir trött på mig själv under långa löppass? 🙂

Stig: Lite falskt av mig det där med fjällen, jag bor mest i Stockholm.

Jag undrade faktiskt ett tag om man hade mer vår i fjällen än här. 🙂

Jag stör mig på hästar... finns ju sällan i joggingspår men ofta på mindre vägar o liknande. Hästen måste vara ett av de mest opålitliga djur som finns (givet deras storlek) de grips ju av panik VARJE gång något närmar sig bakifrån dessutom skiter de kopi

Stora kamphundar som rastas av små flickor. Vad gör man om en sådan hund sliter sig?

Huggormar är en annan sak jag inte gillar.

Och insekter, även om de i regel inte är lika farliga som hundar och ormar. (Och nej, är man inte allergisk mot getingar så