Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:26Det värsta med hästar i motionsspåren är att de speciellt under våren trampar upp stora kratrar i spåret som man sen lätt snubblar i.
Det värsta med hästar i motionsspåren är att de speciellt under våren trampar upp stora kratrar i spåret som man sen lätt snubblar i.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:33Folk som orkar släpa med sig chokladkaka och läsk ut, men inte orkar ta med sig pappret och tomflaskan hem. :@
Folk som orkar släpa med sig chokladkaka och läsk ut, men inte orkar ta med sig pappret och tomflaskan hem. :@
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 14:37Jag kan bara instämma med alla andra om Hundar :@ som börjar skälla, morra och ska gå mot attack när man kommer joggandes/springande. Det har hänt mig ett flertal gånger... men än så länge har jag inte blivit biten.
Det finns endel som kommer ridandes (b
Jag kan bara instämma med alla andra om Hundar :@ som börjar skälla, morra och ska gå mot attack när man kommer joggandes/springande. Det har hänt mig ett flertal gånger... men än så länge har jag inte blivit biten.
Det finns endel som kommer ridandes (b
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 15:14Jag stör mig på att springa om ensamma tjejer efter att mörkret infallit. Fast i det fallet kanske båda parter tycker det är lika jobbigt. Ibland väljer jag en annan väg, eller, om det sker på en väg, så byter jag sida först.
Jag stör mig på att springa om ensamma tjejer efter att mörkret infallit. Fast i det fallet kanske båda parter tycker det är lika jobbigt. Ibland väljer jag en annan väg, eller, om det sker på en väg, så byter jag sida först.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 15:17Sant, det kan faktiskt vara lite olustigt.
Sant, det kan faktiskt vara lite olustigt.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 15:22ha jäkla grupper med 3 barnvagnar och 2 hundar som täcker upp även de bredaste cyckelväger. Givetvis med hundarna längst ut så man försöker se på en ung schäfer om han ser sympatisk ut så man kan tränga sig förbi utan att bli biten.
(var en snäll en).
ha jäkla grupper med 3 barnvagnar och 2 hundar som täcker upp även de bredaste cyckelväger. Givetvis med hundarna längst ut så man försöker se på en ung schäfer om han ser sympatisk ut så man kan tränga sig förbi utan att bli biten.
(var en snäll en).
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 15:26Hur många gånger har man inte suttit i soffan efter ett löppass och undrat...vad f-n är det som luktar?
Man missade tydligen att undvika en...(#)
Hur många gånger har man inte suttit i soffan efter ett löppass och undrat...vad f-n är det som luktar?
Man missade tydligen att undvika en...(#)
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 15:37Det skulle jag med ha stört mig jättemycket på!
Det skulle jag med ha stört mig jättemycket på!
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 15:50I början av mina pass är jag på så bra humör att jag inte stör mig på någonting.
I slutet av mina pass är jag så trött att jag inte märker någonting.Praktiskt.
I början av mina pass är jag på så bra humör att jag inte stör mig på någonting.
I slutet av mina pass är jag så trött att jag inte märker någonting.
Praktiskt.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 16:49Att det inte finns nån bra stans att löpträna som inte är på asfalt i närheten av där jag bor.
Skällande och lösa hundar är ett annat problem.
Rökare! Fy va äckligt det är. Jag vill helst inte andas in rök när jag motionerar (eller annars heller för den
Att det inte finns nån bra stans att löpträna som inte är på asfalt i närheten av där jag bor.
Skällande och lösa hundar är ett annat problem.
Rökare! Fy va äckligt det är. Jag vill helst inte andas in rök när jag motionerar (eller annars heller för den