Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det värsta med hästar i motionsspåren är att de speciellt under våren trampar upp stora kratrar i spåret som man sen lätt snubblar i.

Folk som orkar släpa med sig chokladkaka och läsk ut, men inte orkar ta med sig pappret och tomflaskan hem. :@

Jag kan bara instämma med alla andra om Hundar :@ som börjar skälla, morra och ska gå mot attack när man kommer joggandes/springande. Det har hänt mig ett flertal gånger... men än så länge har jag inte blivit biten.

Det finns endel som kommer ridandes (b

Jag stör mig på att springa om ensamma tjejer efter att mörkret infallit. Fast i det fallet kanske båda parter tycker det är lika jobbigt. Ibland väljer jag en annan väg, eller, om det sker på en väg, så byter jag sida först.

Sant, det kan faktiskt vara lite olustigt.

ha jäkla grupper med 3 barnvagnar och 2 hundar som täcker upp även de bredaste cyckelväger. Givetvis med hundarna längst ut så man försöker se på en ung schäfer om han ser sympatisk ut så man kan tränga sig förbi utan att bli biten.

(var en snäll en).

Hur många gånger har man inte suttit i soffan efter ett löppass och undrat...vad f-n är det som luktar?

Man missade tydligen att undvika en...(#)

Det skulle jag med ha stört mig jättemycket på!

I början av mina pass är jag på så bra humör att jag inte stör mig på någonting.
I slutet av mina pass är jag så trött att jag inte märker någonting.

Praktiskt.

Att det inte finns nån bra stans att löpträna som inte är på asfalt i närheten av där jag bor.

Skällande och lösa hundar är ett annat problem.

Rökare! Fy va äckligt det är. Jag vill helst inte andas in rök när jag motionerar (eller annars heller för den