Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 16:53Det stod en åskådare på Skövde 6h och bolmade frekvent. Hon och hennes anhängare applåderade för övrigt bara på just den deltagare som de var där för att titta på. Såååååååå tråååååkigt!
Det stod en åskådare på Skövde 6h och bolmade frekvent. Hon och hennes anhängare applåderade för övrigt bara på just den deltagare som de var där för att titta på. Såååååååå tråååååkigt!
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 17:021. Hundar: Potentiella mördare. Extra jobbigt är det när man hör, "hit! Hit! HIIIT!" Några sekunder efter att man passerat en mördarhund som ägaren varit juste nog att hålla i halsbandet när man sprungit förbi. Bara att stanna, vända sig om och hoppas på
1. Hundar: Potentiella mördare. Extra jobbigt är det när man hör, "hit! Hit! HIIIT!" Några sekunder efter att man passerat en mördarhund som ägaren varit juste nog att hålla i halsbandet när man sprungit förbi. Bara att stanna, vända sig om och hoppas på
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 17:15Så glad jag blir att jag, när jag springer i motionsspår, springer ute i Ursvik. Vad jag kan minnas är alla hundar kopplade, alla jag mött iaf (även om jag vet att det säkert finns någon misslyckad individ som inte klarat av en så enkelt handling) och mot
Så glad jag blir att jag, när jag springer i motionsspår, springer ute i Ursvik. Vad jag kan minnas är alla hundar kopplade, alla jag mött iaf (även om jag vet att det säkert finns någon misslyckad individ som inte klarat av en så enkelt handling) och mot
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 17:34Åhhh Annika, kom igen, kroppstackla kostymgubben och säg "oh förlåååt jag trodde du hörde mig" eller liknande bra lögn.
Skrämde nästan upp en gubbe i famnen på en annan när jag kom cyklandes. Plinga på 4 meters avstånd är OTROLIGT tillfredsställande, fol
Åhhh Annika, kom igen, kroppstackla kostymgubben och säg "oh förlåååt jag trodde du hörde mig" eller liknande bra lögn.
Skrämde nästan upp en gubbe i famnen på en annan när jag kom cyklandes. Plinga på 4 meters avstånd är OTROLIGT tillfredsställande, fol
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 17:46Är hundägare själv och störs faktiskt inte så mycket av lösspringande hundar, blir mest irriterad om dom inte har koll på den, mest då för de som är hundrädda.
Är det trångt kan man alltid tränga sig igenom, dom brukar be om förlåtelse får att dom är i v
Är hundägare själv och störs faktiskt inte så mycket av lösspringande hundar, blir mest irriterad om dom inte har koll på den, mest då för de som är hundrädda.
Är det trångt kan man alltid tränga sig igenom, dom brukar be om förlåtelse får att dom är i v
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 17:56jag irriterar mig inte på något när jag är ute och springer.
jag irriterar mig inte på något när jag är ute och springer.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 18:12Bor i ett litet samhälle där det inte är särskilt mycket folk i rörelse och därför inte finns så mycket att irritera sig på. Ska väl vara just det då, att man sällan möter någon, inte ens löpare, när man är ute. Man blir väl inte direkt irriterad men lite
Bor i ett litet samhälle där det inte är särskilt mycket folk i rörelse och därför inte finns så mycket att irritera sig på. Ska väl vara just det då, att man sällan möter någon, inte ens löpare, när man är ute. Man blir väl inte direkt irriterad men lite
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 18:23Förutom allt som redan är listat stör jag mig nå vansinnigt på folk som tror att dem är roliga om dem kommer med klämkäcka tillrop när man springer förbi. Bruka ofta vara någon av ovan omnämnd irriterande flanörer, gärna en äldre gubbe. Vill bara skrika n
Förutom allt som redan är listat stör jag mig nå vansinnigt på folk som tror att dem är roliga om dem kommer med klämkäcka tillrop när man springer förbi. Bruka ofta vara någon av ovan omnämnd irriterande flanörer, gärna en äldre gubbe. Vill bara skrika n
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 18:25Jag har med mig min egen hund när jag springer. Oftast i koppel fäst i midjebälte, men även lös. Har hittills inte haft några som helst problem med mötande hundar (lösa eller kopplade) eller med att hålla min egen vid min sida vid passeringar av, eller mö
Jag har med mig min egen hund när jag springer. Oftast i koppel fäst i midjebälte, men även lös. Har hittills inte haft några som helst problem med mötande hundar (lösa eller kopplade) eller med att hålla min egen vid min sida vid passeringar av, eller mö
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 18:28Jessie:
Man brukar kunna bedöma husse/matte efter deras djur, prägling kallas det visst.Verkar trevlig din hund.;)
Jessie:
Man brukar kunna bedöma husse/matte efter deras djur, prägling kallas det visst.
Verkar trevlig din hund.;)