Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 18:29Tack. Hon ÄR väldigt trevlig.. min hund alltså. 😉
Tack. Hon ÄR väldigt trevlig.. min hund alltså. 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 18:42Som någon var inne på här ovan så är det inte mycket man egentligen kan irritera sig på när man väl är ute och springer. Det som är irriterande på allvar är när man inte kan kuta. Hundar kan förstås vara ett problem, men där jag numer bor är det obefintli
Som någon var inne på här ovan så är det inte mycket man egentligen kan irritera sig på när man väl är ute och springer. Det som är irriterande på allvar är när man inte kan kuta. Hundar kan förstås vara ett problem, men där jag numer bor är det obefintli
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 18:48Cyklister som kör om med bara typ 5 centimeters marginal... hade man inte hjärtproblem innan så får man! (L)
Cyklister som kör om med bara typ 5 centimeters marginal... hade man inte hjärtproblem innan så får man! (L)
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 20:22Små (och halvstora) skitungar som cyklar i motionsspåret, och som tycker att det är otroligt roligt att gira in framför en! Är det ett renodlat motionsspår har de där inte att göra; springer jag däremot i skogen med mtb-slingor får jag ta seden dit jag ko
Små (och halvstora) skitungar som cyklar i motionsspåret, och som tycker att det är otroligt roligt att gira in framför en! Är det ett renodlat motionsspår har de där inte att göra; springer jag däremot i skogen med mtb-slingor får jag ta seden dit jag ko
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 20:34Matos är vidrigt, eller springa förbi en MC DONALDS...Länge leve naturen med eller utan hundar. /the jogger
Matos är vidrigt, eller springa förbi en MC DONALDS...Länge leve naturen med eller utan hundar. /the jogger
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 20:38Niklas; Noteringen om matos gjorde jag också häromveckan; sparang förbi både en McDonalds och en hamburgerrestaurang på min runda, och tyckte _inte_ att det var en trevligt upplevelse. Att springa förbi en trädgård som det grillas i bekommer mig dock inte
Niklas; Noteringen om matos gjorde jag också häromveckan; sparang förbi både en McDonalds och en hamburgerrestaurang på min runda, och tyckte _inte_ att det var en trevligt upplevelse. Att springa förbi en trädgård som det grillas i bekommer mig dock inte
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 20:44Hahaha, kom precis på en sak till.
Jag brukar springa förbi både ett spettkakebageri (de gör glasstrutar också) och en kryddfabrik på väg till jobbet.
Det kan faktiskt vara lite kväljande om vinden ligger fel att först springa igenom en vägg av sockers
Hahaha, kom precis på en sak till.
Jag brukar springa förbi både ett spettkakebageri (de gör glasstrutar också) och en kryddfabrik på väg till jobbet.
Det kan faktiskt vara lite kväljande om vinden ligger fel att först springa igenom en vägg av sockers
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 20:51Mmmm, spettekaka... BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/044.gif
Tord: Jag håller med om järnvägen! Ett tips är att lära sig tidtabellen såvida det inte är en sådan järnväg där det kommer spontana godståg på flera hundra meter.
Mmmm, spettekaka... BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/044.gif
Tord: Jag håller med om järnvägen! Ett tips är att lära sig tidtabellen såvida det inte är en sådan järnväg där det kommer spontana godståg på flera hundra meter.
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 21:23Bilister som försöker hinna före en eller som inte tittar så noga vid korsningar utan ljus är duktigt störigt. Om de rullar ganska sakta (och ser ut att stanna innan man kommer ut på vägen), men sen inte hittar bromsen förrän i sista sekunden när man är m
Bilister som försöker hinna före en eller som inte tittar så noga vid korsningar utan ljus är duktigt störigt. Om de rullar ganska sakta (och ser ut att stanna innan man kommer ut på vägen), men sen inte hittar bromsen förrän i sista sekunden när man är m
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 21:27Att bli störd vid löping på motionsspåret får man väl räkna med. Människan har alla de mänskliga egenskaper som räknats upp i de tidigare inläggen.
Bättre att inte bli irriterad av det. Lyckas man med det så kommer man hem från löppasset lite lyckligare.
Att bli störd vid löping på motionsspåret får man väl räkna med. Människan har alla de mänskliga egenskaper som räknats upp i de tidigare inläggen.
Bättre att inte bli irriterad av det. Lyckas man med det så kommer man hem från löppasset lite lyckligare.