Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 22:18Är det för komplext för att man på nåt sätt ska kunna få sin make att fladdra in i sovrummet av ren slump?
Är det för komplext för att man på nåt sätt ska kunna få sin make att fladdra in i sovrummet av ren slump?
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 22:26Jag tycker världen skulle bli vackrare och bättre om alla som går använder gångbanan, alla som cyklar gör det på cykelbanan. Att alla håller till höger, tillämpar högerregeln, stannar vid rött ljus. Att att bilister och cyklister släpper fram fotfolk vid
Jag tycker världen skulle bli vackrare och bättre om alla som går använder gångbanan, alla som cyklar gör det på cykelbanan. Att alla håller till höger, tillämpar högerregeln, stannar vid rött ljus. Att att bilister och cyklister släpper fram fotfolk vid
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 22:33Irriterar mig nog på samma saker som er andra dvs folk som går i bredd och tar upp hela stigen,lösa hundar utan lydnad blir jag galen på då min hund springer ca ½m ifrån mig kopplad med midjebälte men eftersom han inte uppskattar andra hundar får jag et
Irriterar mig nog på samma saker som er andra dvs folk som går i bredd och tar upp hela stigen,lösa hundar utan lydnad blir jag galen på då min hund springer ca ½m ifrån mig kopplad med midjebälte men eftersom han inte uppskattar andra hundar får jag et
Quote from Magnus Gelang on 26 March 2010, 22:37Tack, tack *bugar* 🙂
Tack, tack *bugar* 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 22:39Mycke präktighet var det här !
Skall dra mitt strå til stacken i denna viktiga diskussion.
Jag säger bara: REFLEXVÄSTAR PÅ ELLJUSSPÅR I SKOGEN !!!
Hur mycket trygghet skall man behöva stå ut med egentligen ?
Mycke präktighet var det här !
Skall dra mitt strå til stacken i denna viktiga diskussion.
Jag säger bara: REFLEXVÄSTAR PÅ ELLJUSSPÅR I SKOGEN !!!
Hur mycket trygghet skall man behöva stå ut med egentligen ?
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 22:53Jag kom på en sak. Varför inte ha en visselpipa med sig när man springer? Inte en sån med en kula i, utan en som inte skramlar i fickan.
När man kommer till DET SOM IRRITERAR så blåser man i visselpipan så många gånger som behövs för att de ska hoppa i d
Jag kom på en sak. Varför inte ha en visselpipa med sig när man springer? Inte en sån med en kula i, utan en som inte skramlar i fickan.
När man kommer till DET SOM IRRITERAR så blåser man i visselpipan så många gånger som behövs för att de ska hoppa i d
Quote from Funbeat user on 26 March 2010, 23:29Lysande idé, Totteman. Packa med ett rött och ett gult kort också så har du ett helt sanktioneringssystem. Då blir iofs DU det mest irriterande i spåret.
Lysande idé, Totteman. Packa med ett rött och ett gult kort också så har du ett helt sanktioneringssystem. Då blir iofs DU det mest irriterande i spåret.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 00:20Jag stör mig inte på något i motionsspåren. Om folk är ute och rör på sig istället för att sitta hemma och se på TV så tycker jag det är bra oavsett om de är hundägare, rökare, barnvangspromenerare eller rullatorförare. Vi bor i ett glesbefolkat land och
Jag stör mig inte på något i motionsspåren. Om folk är ute och rör på sig istället för att sitta hemma och se på TV så tycker jag det är bra oavsett om de är hundägare, rökare, barnvangspromenerare eller rullatorförare. Vi bor i ett glesbefolkat land och
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 00:27Jag stör mig på vältränade hunkar som springer fult. Liksom studsar fram i slow motion, som i trestegshopp.
Jag stör mig på vältränade hunkar som springer fult. Liksom studsar fram i slow motion, som i trestegshopp.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 00:29Det gör jag inte alls det!;)
Det gör jag inte alls det!;)