Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

När jag sprang Göteborgsvarvet var det så trångt, så jag sprang in i många "snytingar".
När jag sprang Hässelbyloppet var det höst - då sprang jag in i många "snytningar"...

Ett bra tips att komma förbi alla barnvagnar och pensionärer med småhundar är att smygspringa upp precis bakom, för att sedan springa förmi med en lätt touch på dem och ev hosta samtidigt. Kul effekt hur rädda vissa kan bli...

Mattias:
Sätt dig på en landsvägscykel, då blir du tutad på jämnt...

När jag blir tutad på vinkar jag glatt och utgår ifrån att den som tutade tyckte jag var snygg 🙂 alterntivt någon jag känner. Vilket det, förvånansvärt nog i det tättbefolkade 08-länet, faktiskt ofta är! Nån man känner alltså.

ORMAR, är det enda som stör mig i skogen. Ja, egentligen vart jag än är hela sommaren.
De äckliga slingrade krypen som förstör den finaste av sommardagar och den bästa av löprundor.

Alla sorter färger och storlekar är vidriga!!!

Att de skulle vara mer r

Ormar är ju så söta...

Jag förstår dig Åsa!

Även om jag inte har någon ormfobi tycker jag inte om huggormar. Att bli biten mitt ute i skogen när ens puls är hög och det är långt hem är inget man vill råka ut för.

Förra året var jag när att springa på en äsping. Jag såg inte

Ang. ormar: jag tror att man i större utsträckning ser saker som är skrämmande just för att man är rädd. Själv kan jag bara dra mig till minnes att jag sett två eller tre ormar när jag varit ute och sprungit, medans jag när jag hade fågelfobi tametusan h

Roliga kommentarer 🙂 Instämmer på det mesta, framför allt hundar. Men det absolut mest irriterande jag vet är när en löpare som precis sprungit om en snyter sig eller spottar precis framför en så man får hans/hennes jävla kroppsvätskor på sig. Har iofs b

Får jag bara på peka att kopparormar (heter numera kopparödla) inte är någon orm, det ser bara ut som en, det är en ödla!
BILD:http://files.myopera.com/ejlo/albums/249557/kopparödla.jpg

/Messerschmidt