Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Naturligtvis, främst: dessa jävla hundägare och deras jävla stinkande hundar.

Jag stör mig på alla som på lätta fötter susar om mig i löparspåret. Himla sugen på att lägga krokben då! :@ 😉

Reflexväst i skogen? Jo om jag sprungit till skogen på trafikerade vägar så får nog västen hänga med inne i skogen också. Det känns lite präktigt men ta av den och springa med den i handen? Nix. Hellre superpräktig.

Fredrika, har dom höga knän också?

G

Just det. Stör också på de som springer om mig. Men jag arbetar på det.

Sen stör jag mig på de som springer/åker lika snabbt som jag. Om någon svänger in från en annan väg nästan samtidigt och har samma tempo blir det pinsamt efter ett tag.

Jag är inte en speciellt hundrädd person, gillar djuret och känner många som har en. Men när det gäller hundar och löpning så har jag desto större respekt för dem. Var en gång i höstas då jag var ute och körde intervaller. Springer förbi en kille och så v

Jonas: Allra pinsammast är det om någon springer i samma fart/bredvid och är helt oberörd medan jag låter som en blåsbälg. Krokbensvarning där också! (H)

Sådana situationer får man lösa med att stanna och knyta skosnörena.

Ja det är en bra lösning. 😀

Håller med dej Kristina, Fruktansvärt irriterande. Särskilt om vederbörande studsar fram dessutom. Helt klart krokbensvarning.
Tack Lena för tipset, ska skaffa lite halkigare skosnören.

Idag var det en bil som tutade på mig när jag sprang över ett övergångsställe. Det var inte så att jag sprang ut rakt framför bilen, jag hade god marginal och det var knappt så bilen behövde sakta in.

Det var första gången det hände, men jag gillar inte