Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

I löpspåret har jag 2 fiender:
1. Mammor i plural som tar upp hela löpspåret då de framför sina barnvagnar i bredd. Barnvagnskonvoj!

2. Men no1 fiende alla kategorier är hundägare och deras lösspringande hundar som inte lyder deras kommando. Extra idiotp

Det är så himla skönt att i en sån här diskussion kunna säga att jag alltid plockar upp efter mina hundar (såvida de inte bajsar här på landet där vi bor för då går de 4 meter in i skogen) och kunna säga att mina hundar alltid är kopplade (just för att ja

Jag stör mig lite på dom som kör motorcross i motionspåren och på gångvägarna där jag bor.

Annars är det jobbigaste nu på våren, all hundbajs på vägarna.

All heder åt dig Åsa, som blockar upp efter din hund... 🙂

Åsa= Ett föredömme!!
Tänk om alla hundägare vore som du!!!!

Gitt: fast käcka kommentarer är ju bättre än sura! 🙂 Jag brukar vinka eller heja tillbaks, även om man har hört samma kommentar 1000 ggr. Gäller att bibehålla ett positivt tänkande hela tiden.

Förutom hatobjekt no.1 i motionspåret -hundar och hästar blir jag svårt irriterad på medelålders kärringar som går i grupp och som när man hojtar till, vrider på huvudet och ser att man kommer och fullständigt skiter i att lämna fri väg. Nädå, det är dera

Den är snygg just att båda byter sida samtidigt. 🙂

Rickard: Motocross i motionsspår är inte okej. Har skällt ut folk (tonårskillar förstås) som kört i motionsspår. Skitsura blev de, men hoppas att de aldrig gör om det.

Annars stör jag mig inte så mycket. De som tar upp hela spåret brukar jag springa förb

Kaosteori kan jag förklara på en hel hög olika komplexitetsnivåer - allt från fjäril-över-uruguayanska-stäppen-skapar-en-orkan-över-centraleuropa till kaotiska tilllståndsattraktorer som övervakningsmodell för komplexa multivariata system. hit-och dit-hej