Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 07:52P-A L, Jag ska återkomma när jag testat. Det kan dröja ett tag, har åkt på en förkylning och det verkar inte lämpligt att testa om man inte är helt frisk. Tyvärr börjar hösten smyga sig på och min pendlingsväg till jobbet börjar bli lite farlig att åka på
P-A L, Jag ska återkomma när jag testat. Det kan dröja ett tag, har åkt på en förkylning och det verkar inte lämpligt att testa om man inte är helt frisk. Tyvärr börjar hösten smyga sig på och min pendlingsväg till jobbet börjar bli lite farlig att åka på
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 09:49Nu har jag testat 2 ggr, förra måndagen och igår. Första gången gick det hur lätt som helst. Hade inga problem med att komma upp i puls och ligga stadigt på ca 93%. Igår var det värre. Jag fick slita hela tiden för att komma upp i 90% och kämpa hårt för a
Nu har jag testat 2 ggr, förra måndagen och igår. Första gången gick det hur lätt som helst. Hade inga problem med att komma upp i puls och ligga stadigt på ca 93%. Igår var det värre. Jag fick slita hela tiden för att komma upp i 90% och kämpa hårt för a
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 14:57Har du testat din maxpuls?
Har du testat din maxpuls?
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 20:09Kul, kör hårt Lars!
Kul, kör hårt Lars!
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 21:18Nej, jag har inte testat min maxpuls, men den bör ligga någonstans mellan 182-185. Jag har i år haft som högst 180 och det finns säkert lite mer att hämta. Pulsklockan säger 183.
Nej, jag har inte testat min maxpuls, men den bör ligga någonstans mellan 182-185. Jag har i år haft som högst 180 och det finns säkert lite mer att hämta. Pulsklockan säger 183.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 21:20Jag tror inte att det stämmer.
Jag tror inte att det stämmer.
Quote from Funbeat user on 28 September 2010, 22:38Vad tror du då? Och varför?
Vad tror du då? Och varför?
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 06:20För att du inte har testat din maxpuls.
För att du inte har testat din maxpuls.
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 08:50Vad bör den ligga på då?
Vad bör den ligga på då?
Quote from Rasmus Olsson on 29 September 2010, 09:04Har säkert skrivits annorstädes, men kan någon rekommendera nåt ställe i Stockholm där jag kan göra ett maxpulstet. Gärna grenspecifikt för cykling.
Har säkert skrivits annorstädes, men kan någon rekommendera nåt ställe i Stockholm där jag kan göra ett maxpulstet. Gärna grenspecifikt för cykling.