Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 21:36Erik, vi kommer igen nästa år! Grattis PER!
jag som bröt efter 7mil cykling 🙁 men överlycklig med simtiden, gäller att anmäla mig tidigt till Sala HIM och mer cykling. BRA arrangerat och fin fin stämning!
Erik, vi kommer igen nästa år! Grattis PER!
jag som bröt efter 7mil cykling 🙁 men överlycklig med simtiden, gäller att anmäla mig tidigt till Sala HIM och mer cykling. BRA arrangerat och fin fin stämning!
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 11:36Bra jobbat och roligt att ni vill komma tillbaka!! Själv är jag också relativt nöjd....lite delade känslor, men det är nog det som driver en och gör att man vill fortsätta! ag klarade inte min tid jag hade hoppats på, men lyckades på nått konstigt sätt ta
Bra jobbat och roligt att ni vill komma tillbaka!! Själv är jag också relativt nöjd....lite delade känslor, men det är nog det som driver en och gör att man vill fortsätta! ag klarade inte min tid jag hade hoppats på, men lyckades på nått konstigt sätt ta
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 16:58Gjorde min första triathlon någonsin i lördags. Det roligaste jag gjort på länge, vilken upplevelse!
Fick även en bra löptid. Bäst i hela startfältet. Total tid; 4,38,38 = nöjd.
Gjorde min första triathlon någonsin i lördags. Det roligaste jag gjort på länge, vilken upplevelse!
Fick även en bra löptid. Bäst i hela startfältet. Total tid; 4,38,38 = nöjd.
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 06:56STORT GRATTIS EMIL!
STORT GRATTIS EMIL!
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 09:28Någon som vet vilket datum tävlingen blir nästa år?
Någon som vet vilket datum tävlingen blir nästa år?
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 09:52Hej,
Jag mejlade Åke Lantz och han nämnde antingen 24 eller 31 aug men ej säkert. ( jag som är revanschsugen).Men de ska ha möte med Förbundet först.
Hej,
Jag mejlade Åke Lantz och han nämnde antingen 24 eller 31 aug men ej säkert. ( jag som är revanschsugen).
Men de ska ha möte med Förbundet först.
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 11:44Ok, det kommer väll upp här på Funbeat när det är klart vilket datum det blir!
Ok, det kommer väll upp här på Funbeat när det är klart vilket datum det blir!
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 11:47jepp jag håller utkik, kan lägga upp på Funbeat 🙂
jepp jag håller utkik, kan lägga upp på Funbeat 🙂
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 22:01Såg att många hade kameran framme utmed banan, någon som vet om dem finns att titta på någonstans?
/CE
Såg att många hade kameran framme utmed banan, någon som vet om dem finns att titta på någonstans?
/CE