Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 15:30Jag skulle oxå vara intresserad av att kolla simbanan ( dock hoppar jag över att simma tror jag) , ska kolla cykelbanan oxå på fredag.
Jag skulle oxå vara intresserad av att kolla simbanan ( dock hoppar jag över att simma tror jag) , ska kolla cykelbanan oxå på fredag.
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 15:45Japp, planen är att ha banan simklar på fredag. Redan idag finns 2 av 3 bojar utlagda. Den som saknas är rundingsbojen vid Måns-Ols badet/start/mål. Men som sagt, den bojen planeras läggas ut på fredag..om inte så hamnar den i princip vid brygg-hörnet när
Japp, planen är att ha banan simklar på fredag. Redan idag finns 2 av 3 bojar utlagda. Den som saknas är rundingsbojen vid Måns-Ols badet/start/mål. Men som sagt, den bojen planeras läggas ut på fredag..om inte så hamnar den i princip vid brygg-hörnet när
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 15:48Cykelbanan "Bergestappen" sopas en andra gång idag!!! 😀 Cyklade den igår och tror det kommer göra susen med dagens sopning!! 🙂
Cykelbanan "Bergestappen" sopas en andra gång idag!!! 😀 Cyklade den igår och tror det kommer göra susen med dagens sopning!! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 15:51Tack Axel för rapporten!
Tack Axel för rapporten!
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 19:50Hur långt är det ny beläggning? Är det mellan Gullvalla och mot Broddbo innan Rv 70, där var det ganska gropigt förra året?
Hur långt är det ny beläggning? Är det mellan Gullvalla och mot Broddbo innan Rv 70, där var det ganska gropigt förra året?
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 20:21@Per: Japp, precis! Ca 1mil. iom att det nya är oljegrus (som den gamla beläggningen) är ytan fortfarande skrovlig, men jag vill nog påstå att den blivit jämnare. Dvs gupp, bulor etc har minskat. 🙂 Man kanske inte behöver trycka i 12bar i däcken.....jag
@Per: Japp, precis! Ca 1mil. iom att det nya är oljegrus (som den gamla beläggningen) är ytan fortfarande skrovlig, men jag vill nog påstå att den blivit jämnare. Dvs gupp, bulor etc har minskat. 🙂 Man kanske inte behöver trycka i 12bar i däcken.....jag
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 21:11Härligt, Jag ser fram emot en trevlig helg!
Härligt, Jag ser fram emot en trevlig helg!
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 09:28Ja jag kör med 8 bar för jämnan i mina däck, man får kanske ha med sig nån slang i reserv? 🙂
PM ligger ute på Salas hemsida nu.
Ja jag kör med 8 bar för jämnan i mina däck, man får kanske ha med sig nån slang i reserv? 🙂
PM ligger ute på Salas hemsida nu.
Quote from Funbeat user on 23 August 2012, 10:52ska kolla hemsidan, tack Per.
nu kollat ... oops hämtning av nrlapp på lördag , hinenr ej till 1800 till Sala från Sthlm 🙁
nervöst som bara det... hmm har jag tagit vatten över huvud?:D
ska kolla hemsidan, tack Per.
nu kollat ... oops hämtning av nrlapp på lördag , hinenr ej till 1800 till Sala från Sthlm 🙁
nervöst som bara det... hmm har jag tagit vatten över huvud?:D
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 16:52Jag var och provsimmade lite i Sala idag. Det ser riktigt bra ut och bra temperatur på vattnet också. Riktigt trevliga fubktionärer på plats som slet med att få i ordning det sista.
Nu är det bara att ladda lite och sova gott så kör vi hårt i morgon.
L
Jag var och provsimmade lite i Sala idag. Det ser riktigt bra ut och bra temperatur på vattnet också. Riktigt trevliga fubktionärer på plats som slet med att få i ordning det sista.
Nu är det bara att ladda lite och sova gott så kör vi hårt i morgon.
L