Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonSala Silverman HIM
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle oxå vara intresserad av att kolla simbanan ( dock hoppar jag över att simma tror jag) , ska kolla cykelbanan oxå på fredag.

Japp, planen är att ha banan simklar på fredag. Redan idag finns 2 av 3 bojar utlagda. Den som saknas är rundingsbojen vid Måns-Ols badet/start/mål. Men som sagt, den bojen planeras läggas ut på fredag..om inte så hamnar den i princip vid brygg-hörnet när

Cykelbanan "Bergestappen" sopas en andra gång idag!!! 😀 Cyklade den igår och tror det kommer göra susen med dagens sopning!! 🙂

Tack Axel för rapporten!

Hur långt är det ny beläggning? Är det mellan Gullvalla och mot Broddbo innan Rv 70, där var det ganska gropigt förra året?

@Per: Japp, precis! Ca 1mil. iom att det nya är oljegrus (som den gamla beläggningen) är ytan fortfarande skrovlig, men jag vill nog påstå att den blivit jämnare. Dvs gupp, bulor etc har minskat. 🙂 Man kanske inte behöver trycka i 12bar i däcken.....jag

Härligt, Jag ser fram emot en trevlig helg!

Ja jag kör med 8 bar för jämnan i mina däck, man får kanske ha med sig nån slang i reserv? 🙂

PM ligger ute på Salas hemsida nu.

ska kolla hemsidan, tack Per.

nu kollat ... oops hämtning av nrlapp på lördag , hinenr ej till 1800 till Sala från Sthlm 🙁

nervöst som bara det... hmm har jag tagit vatten över huvud?:D

Jag var och provsimmade lite i Sala idag. Det ser riktigt bra ut och bra temperatur på vattnet också. Riktigt trevliga fubktionärer på plats som slet med att få i ordning det sista.

Nu är det bara att ladda lite och sova gott så kör vi hårt i morgon.

L