Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 14:34Det låter bra att det kanske blir samma bana som vanligt, jag gillar den banan, lagom kuperad och lagom många kurvor, blir tråkigt när det är mycket rakt frram 🙂
Det låter bra att det kanske blir samma bana som vanligt, jag gillar den banan, lagom kuperad och lagom många kurvor, blir tråkigt när det är mycket rakt frram 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 15:23aha kuperad 😉 jag lovades " flack bana" 🙂
aha kuperad 😉 jag lovades " flack bana" 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 17:54Det är inga stora backar, men den är heller inte helt platt 🙂
Det är inga stora backar, men den är heller inte helt platt 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 21:02Precis, inga backar att oroa sig för. I Sala kallar vi sträckan mellan Gullvalla och Brodbo för "Bergsetappen"...det är det mest kuperade vi har här! He he...;)
Precis, inga backar att oroa sig för. I Sala kallar vi sträckan mellan Gullvalla och Brodbo för "Bergsetappen"...det är det mest kuperade vi har här! He he...;)
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 21:44Tack Per & Axel 😉 nu laddas det med vila, sömn & Vitargo - den HIM rookie som jag är!
hoppas på uppehålls väder.
Tack Per & Axel 😉 nu laddas det med vila, sömn & Vitargo - den HIM rookie som jag är!
hoppas på uppehålls väder.
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 13:1819,5 grader i vattnet idag! Såg ingen som höll på att läga i värmelement i vattnet heller, så lär bli våtdräkt på lördag! 😉
19,5 grader i vattnet idag! Såg ingen som höll på att läga i värmelement i vattnet heller, så lär bli våtdräkt på lördag! 😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 14:20Det här är info urklippt från IFK Sala:s hemsida se nedan
"Slutsålt! Nu är det slutsålt på platser och vi tar ej emot anmälningar längre. Vill man stå på köplats för ev återbud mailar man ake.lantz@sala.se. Besked får man så snart återbud kommit eller se
Det här är info urklippt från IFK Sala:s hemsida se nedan
"Slutsålt! Nu är det slutsålt på platser och vi tar ej emot anmälningar längre. Vill man stå på köplats för ev återbud mailar man ake.lantz@sala.se. Besked får man så snart återbud kommit eller se
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 14:20Ja det blir nog våtdräkt och tur är väl det så man inte sjunker till botten när man ska simma så här långt! 🙂
Ja det blir nog våtdräkt och tur är väl det så man inte sjunker till botten när man ska simma så här långt! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 14:32oops... brr känns det som.... måste nog kolla vattentemp i sjön jag har simmat i....
oops... brr känns det som.... måste nog kolla vattentemp i sjön jag har simmat i....
Quote from Funbeat user on 22 August 2012, 14:44Det verkar bli rätt ok väder på lördag. Lagom varmt och några skurar..... perfekt.
Någon som vet om det går att simma banan på fredag? Är den markerad med bojar?
Det verkar bli rätt ok väder på lördag. Lagom varmt och några skurar..... perfekt.
Någon som vet om det går att simma banan på fredag? Är den markerad med bojar?