Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonSala Silverman HIM
You need to log in to create posts and topics.

Det låter bra att det kanske blir samma bana som vanligt, jag gillar den banan, lagom kuperad och lagom många kurvor, blir tråkigt när det är mycket rakt frram 🙂

aha kuperad 😉 jag lovades " flack bana" 🙂

Det är inga stora backar, men den är heller inte helt platt 🙂

Precis, inga backar att oroa sig för. I Sala kallar vi sträckan mellan Gullvalla och Brodbo för "Bergsetappen"...det är det mest kuperade vi har här! He he...;)

Tack Per & Axel 😉 nu laddas det med vila, sömn & Vitargo - den HIM rookie som jag är!

hoppas på uppehålls väder.

19,5 grader i vattnet idag! Såg ingen som höll på att läga i värmelement i vattnet heller, så lär bli våtdräkt på lördag! 😉

Det här är info urklippt från IFK Sala:s hemsida se nedan

"Slutsålt! Nu är det slutsålt på platser och vi tar ej emot anmälningar längre. Vill man stå på köplats för ev återbud mailar man ake.lantz@sala.se. Besked får man så snart återbud kommit eller se

Ja det blir nog våtdräkt och tur är väl det så man inte sjunker till botten när man ska simma så här långt! 🙂

oops... brr känns det som.... måste nog kolla vattentemp i sjön jag har simmat i....

Det verkar bli rätt ok väder på lördag. Lagom varmt och några skurar..... perfekt.

Någon som vet om det går att simma banan på fredag? Är den markerad med bojar?