Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 17:29Ja nu är det inte många timmar kvar till starten imorrn kl 10!! Hoppas på skapligt väder, det ser bra ut när det gäller vind men de verkar fortfarande lova regn? Hoppas det inte blir så mycket?
Det räckte med all regn och kyla 2 juni i Stockholm!
Lyc
Ja nu är det inte många timmar kvar till starten imorrn kl 10!! Hoppas på skapligt väder, det ser bra ut när det gäller vind men de verkar fortfarande lova regn? Hoppas det inte blir så mycket?
Det räckte med all regn och kyla 2 juni i Stockholm!
Lyc
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 19:43Tack IFK Sala för ett mycket bra triathlon-arrangemang!! Är visserligen blåbär men tyckta att allt fungerade perfekt med många ivrigt påhejande funktionärer och åskådare:-)
Tack IFK Sala för ett mycket bra triathlon-arrangemang!! Är visserligen blåbär men tyckta att allt fungerade perfekt med många ivrigt påhejande funktionärer och åskådare:-)
Quote from Funbeat user on 25 August 2012, 20:50Instämmer med föregående talare. Riktigt trevligt arrangemang, arrangörer, funktionärer och snälla vädergudar som ställde upp på deras sida.
Resultat finns här:
http://apps.svensktriathlon.org/competitionresults.asp?type=details&competition_id=468&langua
Instämmer med föregående talare. Riktigt trevligt arrangemang, arrangörer, funktionärer och snälla vädergudar som ställde upp på deras sida.
Resultat finns här:
http://apps.svensktriathlon.org/competitionresults.asp?type=details&competition_id=468&langua
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 09:43Stort tack för ett mycket trevligt arrangemang. Underbara funktionärer och en proffsig organisation. Riktigt trevlig bana också.
Stort tack för ett mycket trevligt arrangemang. Underbara funktionärer och en proffsig organisation. Riktigt trevlig bana också.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 12:11Håller med ovan! Jag klev av efter 7 mil cykling och fick bra hjälp att komma tillbaka till Sala. Återkommer till Sala nästa år!
Håller med ovan! Jag klev av efter 7 mil cykling och fick bra hjälp att komma tillbaka till Sala. Återkommer till Sala nästa år!
Quote from Ulrika Ekelund on 26 August 2012, 12:13Bra kämpat Shamala. Jag undrade vad som hade hänt när jag läste resultatlistan.
Bra kämpat Shamala. Jag undrade vad som hade hänt när jag läste resultatlistan.
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 12:31Hej Ola, det blev knät som smärtade för mycket , istället för att riskera något långvarigt vet det ett tufft beslut att fatta men DNF för första gången för mig! Dock jättehappy med smitit där målet var 50 min med 45:57 som smitit lämnade mig med stort le
Hej Ola, det blev knät som smärtade för mycket , istället för att riskera något långvarigt vet det ett tufft beslut att fatta men DNF för första gången för mig! Dock jättehappy med smitit där målet var 50 min med 45:57 som smitit lämnade mig med stort le
Quote from Ulrika Ekelund on 26 August 2012, 13:13Nope. Körde Kalmar förra helgen så jag lugnar mig ett tag med att tävla. 🙂
Nope. Körde Kalmar förra helgen så jag lugnar mig ett tag med att tävla. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 21:02Det var 3:e gången för mig i Sala, 1:a gången på Halvironman distansen så det tog "väldigt" lång tid för mig att ta mig i mål så jag är tacksam för alla tålmodiga funktionärer som väntade in även oss som kom i mål efter 6 timmar. Tack för en jättetrevlig
Det var 3:e gången för mig i Sala, 1:a gången på Halvironman distansen så det tog "väldigt" lång tid för mig att ta mig i mål så jag är tacksam för alla tålmodiga funktionärer som väntade in även oss som kom i mål efter 6 timmar. Tack för en jättetrevlig
Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 21:33Bra jobbat Per och alla ni andra som tog er runt! Blev en bra dag med kämpande triathleter och bra väder. Själv fick jag lämna min plats i växlingsområdet tomt och lämna in chipet utan att kämpa pga ont i halsen, var riktigt avundsjuk under hela dagen på
Bra jobbat Per och alla ni andra som tog er runt! Blev en bra dag med kämpande triathleter och bra väder. Själv fick jag lämna min plats i växlingsområdet tomt och lämna in chipet utan att kämpa pga ont i halsen, var riktigt avundsjuk under hela dagen på