Quote from j sollerman on 14 August 2012, 16:47Ja man får medaljer även i triathon, dock inte alla.
Ja man får medaljer även i triathon, dock inte alla.
Quote from Elias Engqvist on 14 August 2012, 16:50Jag har för mig att jag fått ett par i Kalmar?!
Jag har för mig att jag fått ett par i Kalmar?!
Quote from j sollerman on 14 August 2012, 17:10Det har du garanterat
Det har du garanterat
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 17:11Maken har plaketter från Kalmar, 2004, 2005 och 2007. Jättefina! Det enda knepiga är att de blev tunnare och tunnare för varje år. Den från 2004 är snyggast med tjockt trä. 🙂
Maken har plaketter från Kalmar, 2004, 2005 och 2007. Jättefina! Det enda knepiga är att de blev tunnare och tunnare för varje år. Den från 2004 är snyggast med tjockt trä. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 20:32i min mejväxling med sala ifk, lovades ett pris ifall jag kommer in sist 🙂
AXA sprint triathlon förra året - T shirt & medalj 🙂
i min mejväxling med sala ifk, lovades ett pris ifall jag kommer in sist 🙂
AXA sprint triathlon förra året - T shirt & medalj 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 21:05Slänger in en liten fråga i tråden här ang Sala Silverman och transport. Är det möjligtvis någon som kör från Stockholm och som har plats över i bilen åt mig och min cykel????
Slänger in en liten fråga i tråden här ang Sala Silverman och transport. Är det möjligtvis någon som kör från Stockholm och som har plats över i bilen åt mig och min cykel????
Quote from Elias Engqvist on 14 August 2012, 22:30Shamala, sluta att prata om sist! Du kommer att vinna!
Shamala, sluta att prata om sist! Du kommer att vinna!
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 12:23hej Christer,
Ok jag kommer vinna 🙂
hej Christer,
Ok jag kommer vinna 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 13:09Jag hade inte tänkt att komma sist utan min målsättning är "att inte komma allt för långt efter den som är näst sist"! Ha ha 🙂
Bra att det är runt 20 gr, får hopas att det inte blir varmare än så så man får ha våtdräkt i masterklasserna.
Jag hade inte tänkt att komma sist utan min målsättning är "att inte komma allt för långt efter den som är näst sist"! Ha ha 🙂
Bra att det är runt 20 gr, får hopas att det inte blir varmare än så så man får ha våtdräkt i masterklasserna.
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 13:15aha finns den taktik oxå, tack 🙂 ser fram emot sala silverman...hoppas vattnet inte blir för varmt 🙂
aha finns den taktik oxå, tack 🙂 ser fram emot sala silverman...hoppas vattnet inte blir för varmt 🙂