Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 13:48hej per, kollade infosidan för några dagar sen & det var 20 grader läste jag. närmare loppet skulle det finnas daglig info.
hej per, kollade infosidan för några dagar sen & det var 20 grader läste jag. närmare loppet skulle det finnas daglig info.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 13:5220 grader är ju perfekt. Varmt och skönt men fortfarande tillåtet med våtdräkt.
20 grader är ju perfekt. Varmt och skönt men fortfarande tillåtet med våtdräkt.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 13:55jepp det hoppas jag på 🙂 vindstill på cykling kan det hoppas på oxå 🙂
jepp det hoppas jag på 🙂 vindstill på cykling kan det hoppas på oxå 🙂
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 11:30ok vänner , hur är löpbanan? kuperad?
ok vänner , hur är löpbanan? kuperad?
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 13:30Löpbanan är (om det gjort om den sedan förra året) generellt platt med en blandning av asfalt och grus. (Mestadels grus)
Löpbanan är (om det gjort om den sedan förra året) generellt platt med en blandning av asfalt och grus. (Mestadels grus)
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 14:44Tack benjamin, ok, "flack i vattnet" 🙂 sen " flack cykelbana & "generell platt löpbana" - det kan nog gå ... dvs att ta mig i mål!
ser fram emot Sala HIM!
vad gör man inte för flera Funbeat minuter!
Tack benjamin, ok, "flack i vattnet" 🙂 sen " flack cykelbana & "generell platt löpbana" - det kan nog gå ... dvs att ta mig i mål!
ser fram emot Sala HIM!
vad gör man inte för flera Funbeat minuter!
Quote from Elias Engqvist on 13 August 2012, 20:15"If you participate - you win" - Caballo Blanco.
"If you participate - you win" - Caballo Blanco.
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 22:23Tack Christer :-).... får man medälj & T-shirt i sala? förutom en hög dos endorfin så klart 🙂
Tack Christer :-).... får man medälj & T-shirt i sala? förutom en hög dos endorfin så klart 🙂
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 12:23Tidigare har det inte varit T-shirt eller medalj. Hoppas att de inte börjar med det.
Tidigare har det inte varit T-shirt eller medalj. Hoppas att de inte börjar med det.
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 16:28Får man nånsin medalj i triathlon? När vi gjorde våra pristavlor hemma upptäckte både jag och maken att löparloppen och klassikern är bra på att göra snygga priser, men från triathlon har vi knappt nåt att sätta upp... T-shirtar är väl kul men de håller d
Får man nånsin medalj i triathlon? När vi gjorde våra pristavlor hemma upptäckte både jag och maken att löparloppen och klassikern är bra på att göra snygga priser, men från triathlon har vi knappt nåt att sätta upp... T-shirtar är väl kul men de håller d