Quote from ellen olsson on 16 August 2012, 13:39Det är svårt att komma sist och ju fler som startar, desto svårare är det.
Det är svårt att komma sist och ju fler som startar, desto svårare är det.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 10:34Ja det kommer att bli tufft för att kunna komma sist! 🙂
Ja det kommer att bli tufft för att kunna komma sist! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 10:41🙂
förresten, vet någon hur varmt det är vattnet nu?
ser ut som regn på lördag 25 aug 🙁 hoppas SMHI har fel ....
🙂
förresten, vet någon hur varmt det är vattnet nu?
ser ut som regn på lördag 25 aug 🙁 hoppas SMHI har fel ....
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 10:50Du lär ändå bli blöt när du simmar.
Du lär ändå bli blöt när du simmar.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 11:17jepp blir blöt i vattnet men kan vara skönt att bli törr på cykeln.
jepp blir blöt i vattnet men kan vara skönt att bli törr på cykeln.
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 13:31sista uppdateringen på vädret visade en liten sol som kikade fram bakom regnmolnet hoppas solen orkar jaga bort regnmolnen. 🙂
sista uppdateringen på vädret visade en liten sol som kikade fram bakom regnmolnet hoppas solen orkar jaga bort regnmolnen. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 August 2012, 13:52ok, tack "vänta & se" taktik 🙂
ok, tack "vänta & se" taktik 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 11:42Nylagd beläggning på cykelbanan! Har någon hört hur det blev med det?
Nylagd beläggning på cykelbanan! Har någon hört hur det blev med det?
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 11:57nope men jag skulle reka banan på fredag senare på em när vi kommer fram till Sala.
nope men jag skulle reka banan på fredag senare på em när vi kommer fram till Sala.
Quote from Funbeat user on 21 August 2012, 13:39Det stämmer att ena delen av banan delvis blivit "lagad" med oljegrus. Alternativ bansträckning har diskuterats. Det slutliga beslutet tror jag är att samma bana som tidigare kommer att användas. Vägen har blivit sopad en gång och ytterligare en sopning ä
Det stämmer att ena delen av banan delvis blivit "lagad" med oljegrus. Alternativ bansträckning har diskuterats. Det slutliga beslutet tror jag är att samma bana som tidigare kommer att användas. Vägen har blivit sopad en gång och ytterligare en sopning ä