Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 15:46Jag körde förra året på SATS Kocksgatan, nära Medborgarplatsen. Ledarna hade gått en kurs i Nikes "Training for Runners". Jag vill minnas att de också hade klasser på SATS Vallhallavägen. Det var kul träning och välbesökt så jag är inte förvånad om uppläg
Jag körde förra året på SATS Kocksgatan, nära Medborgarplatsen. Ledarna hade gått en kurs i Nikes "Training for Runners". Jag vill minnas att de också hade klasser på SATS Vallhallavägen. Det var kul träning och välbesökt så jag är inte förvånad om uppläg
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 15:56Fick svar från personalen på Hornstull och det var ute imorgon. Så här räknar vi bort inlandsisen direkt 😉
Fick svar från personalen på Hornstull och det var ute imorgon. Så här räknar vi bort inlandsisen direkt 😉
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 21:27Hur var passet?
Hur var passet?
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 22:10Det var riktigt bra. Körde långintervaller, först lite uppvärmning och löpskolning sedan 2 set om 3x4min löpning med 1,5 min vila mellan intervallerna och 2,5 min mellan seten.
Upplägget är mer eller mindre intervaller och fartlek riktigt nyttigt om man
Det var riktigt bra. Körde långintervaller, först lite uppvärmning och löpskolning sedan 2 set om 3x4min löpning med 1,5 min vila mellan intervallerna och 2,5 min mellan seten.
Upplägget är mer eller mindre intervaller och fartlek riktigt nyttigt om man
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 21:23Teresia, eller om någon annan vet: behöver man alltså inte kort på Friskis för att springa med dem ute?
Teresia, eller om någon annan vet: behöver man alltså inte kort på Friskis för att springa med dem ute?
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 21:28Nej de har (en väldigt långsträckt) kampanj med gratis träna ute för alla. Någon satsning på en friskare stad eller något sådant om jag minns rätt. I Stockholm that is.
Nej de har (en väldigt långsträckt) kampanj med gratis träna ute för alla. Någon satsning på en friskare stad eller något sådant om jag minns rätt. I Stockholm that is.
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 21:40Tack Elin. Det ska jag nog prova. Generöst. Sats running club verkar kosta 2 600 även om man har kort, om jag förstår det rätt? Eller kostar det 2 600 för dem som inte har kort...?
Tack Elin. Det ska jag nog prova. Generöst. Sats running club verkar kosta 2 600 även om man har kort, om jag förstår det rätt? Eller kostar det 2 600 för dem som inte har kort...?
Quote from Funbeat user on 23 February 2012, 22:12Jag har fattat som att det ingår om man har kort, precis som vilket annat gruppträningspass som helst.
Jag har fattat som att det ingår om man har kort, precis som vilket annat gruppträningspass som helst.
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 07:20Varje F&S förening bestämmer själva hur deras verksamhet ser ut och vad kort kostar etc. I Gävle finns det ett särskilt utekort man kan köpa om man bara vill köra utedelen. Annars ingår uteverksamheten i alla andra korttyper också. Vad jag vill ha sagt är
Varje F&S förening bestämmer själva hur deras verksamhet ser ut och vad kort kostar etc. I Gävle finns det ett särskilt utekort man kan köpa om man bara vill köra utedelen. Annars ingår uteverksamheten i alla andra korttyper också. Vad jag vill ha sagt är
Quote from Funbeat user on 24 February 2012, 07:52Jo det var lite därför som jag skrev att det var i Stockholm. 😉
Jo det var lite därför som jag skrev att det var i Stockholm. 😉