Quote from Sandra Näslund on 24 September 2008, 19:16Om jag springer mitt 2-kilometersspår bak husknuten så vill jag på sikt springa det lite fortare. Om jag åker skidor i Lida så tar jag tid och jämför gång för gång - har jag blivit snabbare ? Nästa gång jag cyklar runt pölen vill jag göra det lite fortare
Om jag springer mitt 2-kilometersspår bak husknuten så vill jag på sikt springa det lite fortare. Om jag åker skidor i Lida så tar jag tid och jämför gång för gång - har jag blivit snabbare ? Nästa gång jag cyklar runt pölen vill jag göra det lite fortare
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 19:21Tiden tar du lika enkelt själv.
Du kan ändå inte jämföra tider mellan olika år och startfält.
Tiden tar du lika enkelt själv.
Du kan ändå inte jämföra tider mellan olika år och startfält.
Quote from ellen olsson on 24 September 2008, 19:32Längdskidlicensen - i sin traditionella form - avskaffades för flera år sedan.
Längdskidlicensen - i sin traditionella form - avskaffades för flera år sedan.
Quote from Sandra Näslund on 24 September 2008, 20:06Det är klart att jag kan jämföra tider mellan olika år och olika startfält, att jämförelsen kanske haltar lite grann är en annan sak.
Men kärnfrågan är, varför jag som motionär ska förväntas vara ointresserad av tider och placeringar?
Fredrik, jag har
Det är klart att jag kan jämföra tider mellan olika år och olika startfält, att jämförelsen kanske haltar lite grann är en annan sak.
Men kärnfrågan är, varför jag som motionär ska förväntas vara ointresserad av tider och placeringar?
Fredrik, jag har
Quote from ellen olsson on 24 September 2008, 20:16> Fredrik, jag har tolkat tvånget på klubbtillhörighet till VS som ett indirekt licenskrav.
Det är en försäkringsfråga och inget annat. F.ö. finns det gott om gratisklubbar så det behöver inte kosta något heller.
> Fredrik, jag har tolkat tvånget på klubbtillhörighet till VS som ett indirekt licenskrav.
Det är en försäkringsfråga och inget annat. F.ö. finns det gott om gratisklubbar så det behöver inte kosta något heller.
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 20:20Ari: Då behöver du ingen "officiel"tidtagning av VR eftersom att den haltar ändå.
Skälet är enkelt eftersom din startgrupp, starttid och vilket rulle du kan sitta på spelar väldigt stor roll. Sedan påverkar väderleken en del också.
Framför allt om det bl
Ari: Då behöver du ingen "officiel"tidtagning av VR eftersom att den haltar ändå.
Skälet är enkelt eftersom din startgrupp, starttid och vilket rulle du kan sitta på spelar väldigt stor roll. Sedan påverkar väderleken en del också.
Framför allt om det bl
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 20:22Ari: som svar på din kärnfråga är att du borde du tävla istället.
Ari: som svar på din kärnfråga är att du borde du tävla istället.
Quote from Mats Andersson on 24 September 2008, 20:22Bra att du redde ut detta för oss David.
Bra att du redde ut detta för oss David.
Quote from Sandra Näslund on 24 September 2008, 22:03David om du har klena ben så har jag dålig tävlingsinstinkt.
Jag skulle på upploppet tacka dig för en trevlig cykeltur och släppa förbi dig så att du inte blir kinkig.Men, men man ska inte bli för trångsynt, faller andan på så är jag öppen för att tävla
David om du har klena ben så har jag dålig tävlingsinstinkt.
Jag skulle på upploppet tacka dig för en trevlig cykeltur och släppa förbi dig så att du inte blir kinkig.
Men, men man ska inte bli för trångsynt, faller andan på så är jag öppen för att tävla
Quote from Funbeat user on 24 September 2008, 22:13Ari: Ändå så har du behov av tider och placeringar på VR. Fastän du kör runt i goda vänners lag.
Jag brydde mig faktiskt inte så mycket om min placering när jag körde 96.
Tiden såg jag vad den var.
Ari: Ändå så har du behov av tider och placeringar på VR. Fastän du kör runt i goda vänners lag.
Jag brydde mig faktiskt inte så mycket om min placering när jag körde 96.
Tiden såg jag vad den var.