Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSCF såpan fortsätter..
You need to log in to create posts and topics.

Shit.. upphandla kärlek till Förbundet.. det är nog inte ett lätt uppdrag.. om ens lagligt.. 😀 😀

När du skriva Gary, jag antar att ni menar Garry (som inte är medlem på FB)

Min personlig åsikt är förmodligen inte av intresse.
men ni får det endå.
Jag tycker att skit som detta bara hjälpa till att skapa ett klyfta mellan de och oss.
Och med de menar

Asså... Egentligen bryr jag mig inte heller om vilka som bjuder vem på vad, i normala fall. Garry har säket gjort jättemycket för cykelsverige, vad vet jag. Dessutom gillar jag Garry också. Men, jag tycker inte att det är okay, varken för honom, Björn Ste

Jag är ledsen om det har framstått att jag kastar skit på GJ, vilket inte var meningen. Det är inte personen utan saken som jag protesterar starkt emot.

Det är mycket fragmentarisk information här. Någon (typ Georg) kanske kan förklara lite mer fullständigt vad det hela handlar om och vad som man anser är fel?

Att sitta på två stolar och gynna sig själv (läs: sina egna intressen) i den andra stolen är aldrig rätt. Vad är det som är svårt att förstå?

få se nu - är det så att Cykelförbundet kör cykelresor tillsammans med researrangör - Garry är med som reseledare och/eller Garry är med som representant för Cykelförbundet - vad är det då som är så upprörande?

Ursäkta Gary, Garry ska det vara och inget annat.

Ordförandens öppna brev ligger nu inte längre på SCF`s hemsida.

Ja, det verkar rimligt med tanke på vilka som sköter hemsidan.
Ni kan ju leta efter SM-resultaten, till exempel.....

Tja problemet är att bara misstanken att man fattar beslut i förbundet som kan gynna antingen ens själv, eller det företag man jobbar för, är allvarlig.