Quote from Emma Sjöberg on 16 September 2008, 19:25Shit.. upphandla kärlek till Förbundet.. det är nog inte ett lätt uppdrag.. om ens lagligt.. 😀 😀
Shit.. upphandla kärlek till Förbundet.. det är nog inte ett lätt uppdrag.. om ens lagligt.. 😀 😀
Quote from Lena O on 16 September 2008, 19:38När du skriva Gary, jag antar att ni menar Garry (som inte är medlem på FB)
Min personlig åsikt är förmodligen inte av intresse.
men ni får det endå.
Jag tycker att skit som detta bara hjälpa till att skapa ett klyfta mellan de och oss.
Och med de menar
När du skriva Gary, jag antar att ni menar Garry (som inte är medlem på FB)
Min personlig åsikt är förmodligen inte av intresse.
men ni får det endå.
Jag tycker att skit som detta bara hjälpa till att skapa ett klyfta mellan de och oss.
Och med de menar
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 20:43Asså... Egentligen bryr jag mig inte heller om vilka som bjuder vem på vad, i normala fall. Garry har säket gjort jättemycket för cykelsverige, vad vet jag. Dessutom gillar jag Garry också. Men, jag tycker inte att det är okay, varken för honom, Björn Ste
Asså... Egentligen bryr jag mig inte heller om vilka som bjuder vem på vad, i normala fall. Garry har säket gjort jättemycket för cykelsverige, vad vet jag. Dessutom gillar jag Garry också. Men, jag tycker inte att det är okay, varken för honom, Björn Ste
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 20:48Jag är ledsen om det har framstått att jag kastar skit på GJ, vilket inte var meningen. Det är inte personen utan saken som jag protesterar starkt emot.
Jag är ledsen om det har framstått att jag kastar skit på GJ, vilket inte var meningen. Det är inte personen utan saken som jag protesterar starkt emot.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 20:57Det är mycket fragmentarisk information här. Någon (typ Georg) kanske kan förklara lite mer fullständigt vad det hela handlar om och vad som man anser är fel?
Det är mycket fragmentarisk information här. Någon (typ Georg) kanske kan förklara lite mer fullständigt vad det hela handlar om och vad som man anser är fel?
Quote from ellen olsson on 16 September 2008, 21:01Att sitta på två stolar och gynna sig själv (läs: sina egna intressen) i den andra stolen är aldrig rätt. Vad är det som är svårt att förstå?
Att sitta på två stolar och gynna sig själv (läs: sina egna intressen) i den andra stolen är aldrig rätt. Vad är det som är svårt att förstå?
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:02få se nu - är det så att Cykelförbundet kör cykelresor tillsammans med researrangör - Garry är med som reseledare och/eller Garry är med som representant för Cykelförbundet - vad är det då som är så upprörande?
få se nu - är det så att Cykelförbundet kör cykelresor tillsammans med researrangör - Garry är med som reseledare och/eller Garry är med som representant för Cykelförbundet - vad är det då som är så upprörande?
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:22Ursäkta Gary, Garry ska det vara och inget annat.
Ordförandens öppna brev ligger nu inte längre på SCF`s hemsida.
Ursäkta Gary, Garry ska det vara och inget annat.
Ordförandens öppna brev ligger nu inte längre på SCF`s hemsida.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:25Ja, det verkar rimligt med tanke på vilka som sköter hemsidan.
Ni kan ju leta efter SM-resultaten, till exempel.....
Ja, det verkar rimligt med tanke på vilka som sköter hemsidan.
Ni kan ju leta efter SM-resultaten, till exempel.....
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:28Tja problemet är att bara misstanken att man fattar beslut i förbundet som kan gynna antingen ens själv, eller det företag man jobbar för, är allvarlig.
Tja problemet är att bara misstanken att man fattar beslut i förbundet som kan gynna antingen ens själv, eller det företag man jobbar för, är allvarlig.