Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSCF såpan fortsätter..
You need to log in to create posts and topics.

Det räcker med att ha möjligheten att gynna sina egna intressen för att det ska vara ytterst tveksamt ur bl.a. jävssynpunkt.

Vad SCF och CK.se har ihop? Well...
http://www.svenskacykeldagarna.se/Vad_ar_Svenska_cykeldagarna.asp

Fast just Cykeldagarna är inte (som jag uppfattat det) ett arrangemang som SCF står bakom, även om man är en av detagarna på arrangemanget.

Huvudpoängen är i.o.f.s. att herr Stenberg aldrig borde ha fått sitta på SCF-stolen med sina egna kommersiella intressen i bl.a. CK.se och Svenska Cykeldagarna.

Alla mellanhavanden mellan SCF och CK.se har jag inte insyn i men med tanke på att han sitter

misstänksam för vad? Om det gynnar mig som cyklist, MER SÅDANT TACK!

SCF hade inte pengar att skicka fullt lag till juniorEM......

Tråkigt att de sitter köpta personer i styrelsen..

Det är minsann lite dokusåpa-varning på inläggen i den här tråden också. Påstående och kommentarer om att ledmöterna sitter på "dubbla stolar" och "är köpta" får man faktiskt vara försiktig med. Det är i allmänhet inga problem med att styrelseledamöter är

Björn Stenberg är ju delägare av bolaget bakom den sidan så det verkar objektivt.

Har har väl ekonomiska intressen av att ck.se går så bra som möjligt. Känns som han kan boosta sin ekonomi lite genom scf...

I och med detta inlägg kommer denna tråd antagligen att spåra ur:

Vad är rätt och fel, vad räknas som jäv och vad räknas inte som jäv, det är frågan. 🙂

Först och främst vill jag säga att jag tycker att folk som inte klarar av att hantera jävsituatione