Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:32Ok Gazzah, Sorry. Jag missförstod.
Ok Gazzah, Sorry. Jag missförstod.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:36My bad, letade inte tillräckligt.
My bad, letade inte tillräckligt.
Quote from Lena O on 16 September 2008, 21:36Georg. Ingen fara, men skit gärna i såpan, och blåsa bubblar.
SCF behöver engagerade cyklister; Motionärer och elit och alla andra som brinner för cykling. Sluta inte att bryr dig bara för att du tycker GJ gynna sig sj.
Det finns säkert saker som har gjo
Georg. Ingen fara, men skit gärna i såpan, och blåsa bubblar.
SCF behöver engagerade cyklister; Motionärer och elit och alla andra som brinner för cykling. Sluta inte att bryr dig bara för att du tycker GJ gynna sig sj.
Det finns säkert saker som har gjo
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:41Well put Gazzah (t+)
Well put Gazzah (t+)
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:50bara misstanken är allvarlig Georg är ju en princip som luktar unket...
bara misstanken är allvarlig Georg är ju en princip som luktar unket...
Quote from Emma Sjöberg on 16 September 2008, 22:05Det jag tycker är lite tråkigt i den här kråksången är ju att man lägger ut brev på det sätt som nu skedde..
Vad är de andras syn på saken då? Vi får bara höra en sida..Tycker sporten brottas nog mycket med dessa dopingmisstankar och avslöjanden.. räc
Det jag tycker är lite tråkigt i den här kråksången är ju att man lägger ut brev på det sätt som nu skedde..
Vad är de andras syn på saken då? Vi får bara höra en sida..
Tycker sporten brottas nog mycket med dessa dopingmisstankar och avslöjanden.. räc
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 22:08Nu förstår jag inte riktigt;
"bara misstanken är allvarlig Georg är ju en princip som luktar unket... " säger du.
Hur menar du?
Nu förstår jag inte riktigt;
"bara misstanken är allvarlig Georg är ju en princip som luktar unket... " säger du.
Hur menar du?
Quote from Lena O on 16 September 2008, 23:35Helt riktigt Christer. Sorry, det var det jag menade ... och inget annat.
Helt riktigt Christer. Sorry, det var det jag menade ... och inget annat.
Quote from Mats Andersson on 16 September 2008, 23:40Lugnt 🙂
Lugnt 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 23:45"Att sitta på två stolar och gynna sig själv (läs: sina egna intressen) i den andra stolen är aldrig rätt. "
Självklart, men utifrån den information som framlades på denna tråd kunde man inte veta vad folk pratade om.
Nu kom både länken till Anders Björ
"Att sitta på två stolar och gynna sig själv (läs: sina egna intressen) i den andra stolen är aldrig rätt. "
Självklart, men utifrån den information som framlades på denna tråd kunde man inte veta vad folk pratade om.
Nu kom både länken till Anders Björ