Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSe andras topplistor
You need to log in to create posts and topics.

Jag saknar att kunna se vilka personer som andra Funbeatare tävlar mot, alltså har på sin topplista (det kunde man se på Piggelin).

Är det ingen som tycker att det är kul att se vilka andra har på sina topplistor? Eller är det något man helst vill hålla för sig själv?

Jo det är klart intressant att se vilket umgånge de personer har som man själv funderar på att knyta närmare bekantskap med 🙂

PER. Tror du jag umgås med dem jag har på min lista...hahaha 😉

så vi umgås inte alltså Mia???!!! 🙁

😉

Håller med annars, det är väldigt olika folk på min lista, av olika skäl... det lustiga är väl att man hamnar på folks listor, folk som man inte känner till ens, men de har väl tyckt att man passar som tävlingsm

Kunde ju finnas en knapp så man kan dölja listan om man vill? Eller ha hemliga, dolda medlemmar om man vill :)))

Väljer medlemmar gör man ju lite som man vill! För att ha koll på de man vill eller för att de ligger på en lagom nivå att tävla med ...

Mia. Skrattar bäst som skrattar sist. Rätt vad det är så snubblar vi på varann i nåt spår 🙂
Jag avsåg naturligtvis ett virtuellt umgänge.

Ja vem vet..kanske i Motala 😉 om du ska åka...

Självklart ska jag åka. Start kl 04:00

Per, får jag fråga: har Du cyklat Vättern runt många år? Anledningen till frågan är att jag har en äldre bror som har cyklat varje år sedan 15 år tillbaka, och han har berättat lite hur det funkar och vilka tider han cyklar på, berättat om sin cykel osv.