Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSe andras topplistor
You need to log in to create posts and topics.

Dom riktiga hjältarna är de som cyklar så där länge Sylvia. Att cykla VR på 8-12 timmar är ju ruggigt bra, men visst är det en större prestation att sitta dubbla tiden på cykeln? Sen kan det vara dumdristigt att inte ha tränat inför VR, ha fel/dålig cykel

Ja jag får ont av att tänka på att cykla i 8 timmar ...

Jag får domningar bara på ett spinningpass... Får nog hålla mig till jogging och annat...

Jogging, brrr då börjar det klia på mig och jag får ont i vaderna och jag tänker tungt tungt tungt ....

Lingling: hehe...känner igen det där, men det känns inte så längre. Och domningarna är verkliga. Vad gillar du då? Inte cykla för mycket och inte jogga.... Eller var det bara 8-timmarscykling du menade? Förstår dig i så fall fullkomligt.

8-timmar var det jag tänkte på, en timme klarar jag nog, jag klarar ju spinnpassen.
Åtta timmar kommer jag inte ifrån just nu heller ... Var inne på en finare cykelaffär och spanade lite på kläder och racer, men hade inte tid att börja prata ... visst ja,

Sylvia
Det blir min tredje start. I fjol cyklade jag på 9.20 och siktar på sub 9 i år.

Jag fattar heller inte hur så många orkar hålla på i över 20 timmar. Tycker det är en oerhörd prestation särskilt som de ofta inte är så vältränade.

Fast hur långa raster tar de som går runt på 20 timmar? Men som sagt det låter superjobbigt, vilan lär inte vara så vilsam, eller hur man ska säga.

Det finns folk som ligger i gröngräset och sover 🙂

hehe, det gjorde jag 2002 ... jag höll på att somna vid styret mellan Jönköping och Fagersta och var tvungen att kliva av cyklen och lägger mig på andra sidan av diket och sova en ½ timme ... jag ställde larmen på mobilen och slumrade till direkt :O)