Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatSe andras topplistor
You need to log in to create posts and topics.

Se där.. en anledning till varför mobilen ska vara med.. okej det kanske var i en annan tråd 🙂

Det är lätt att rasterna blir rätt långa när man är längecyklare runt Vättern. Vill minnas att första gången jag cyklade så stannade vi uppåt 1½ timme i både Jönköping och Hjo, samt åtminstone halvtimmesstopp vid andra depåer. Det är svårare att komma igå

Gary jag skulle tro att du stannade mellan Jönköping och Fagerhult om det var Fagersta så förstår jag att du var trött det blir ju en bit extra att cykla.

Det är inte lätt att hålla reda på var man är. Jag brukar kalla det för Fagersjö. Ligger väl ungefär lika långt bort som Fagersta 🙂

hehe .. oops ... bara hag hamnar i Motala vid start och inte Mogota kan jag följa strömmen och förhoppningsvis kommer i mål i just Motala oxå 🙂

Å jag (finns fler...), vill säga Fagerviken..

Så då borde vi döpa om det till Fagerdepån.

Apropå rumpan, får man ha med bytessadlar? 🙂
Tänkte att om man byter varannan timme så ändras trycket under rumpan ...

F ö f a anknyta till tråden liiite, hur matar ni in VR? Räknar ni den som träning? Det blir ju en intressant spik i diagrammen även om

Jag använder mej bara av "Cykling" eller "MTB" som reggning.
Inte lopp eller vilken typ av träning det är.
Varför?? Vet inte, det har bara blivit så!

Enklare om man vill lista hur mkt man cyklat? Du har ju cyklat den tiden också. När man inte kan (kunde) lista ihop saker så vill man ju inte separera för mkt.