Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 06:26Det var tungt att se sig själv springa i mål i Hässelbyloppet. Fötterna utåt som självaste Janne Långben. Jag får se till att öva lite pose running...
Det var tungt att se sig själv springa i mål i Hässelbyloppet. Fötterna utåt som självaste Janne Långben. Jag får se till att öva lite pose running...
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 06:30Det är ju faktiskt inte sååå svårt att få till en vettig bild under exvis Lidingöloppet.
steg 1) SE fotografen INNAN han ser dig!
steg 2) spring som om du inte har sprungit sträckan du faktiskt HAR sprungit - lyft, lyft och studs i steget ska det vara
s
Det är ju faktiskt inte sååå svårt att få till en vettig bild under exvis Lidingöloppet.
steg 1) SE fotografen INNAN han ser dig!
steg 2) spring som om du inte har sprungit sträckan du faktiskt HAR sprungit - lyft, lyft och studs i steget ska det vara
s
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 08:07Tempomage, jaha. Då är jag inte ensam om detta i alla fall, skönt!
Tempomage, jaha. Då är jag inte ensam om detta i alla fall, skönt!
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 08:12Tempomage! Det är taget. Med Ullrich som förebild dessutom!
Tempomage! Det är taget. Med Ullrich som förebild dessutom!
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 08:19Spring som farthållare åt en långsammare vän. Så snart en fotograf observeras, öka farten för att få till snyggsteget och när fotografen är klar vänta in din vän. På så sätt slipper du också få med din väns plågade nuna på bilden. Och ta kläder som döljer
Spring som farthållare åt en långsammare vän. Så snart en fotograf observeras, öka farten för att få till snyggsteget och när fotografen är klar vänta in din vän. På så sätt slipper du också få med din väns plågade nuna på bilden. Och ta kläder som döljer
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 08:31Många goda råd här, men de faller på att jag är så dålig på att förutsäga var fotograferna står.
Många goda råd här, men de faller på att jag är så dålig på att förutsäga var fotograferna står.
Quote from Jonny Persson on 8 November 2012, 08:34Jag tycker det är lite skojigt att ni faktiskt får syn på fotografen. Jag brukar inte se till dom men bevisligen står dom på ett antal ställen.
Jag tycker det är lite skojigt att ni faktiskt får syn på fotografen. Jag brukar inte se till dom men bevisligen står dom på ett antal ställen.
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 08:37Muta fotografen (H)
Själv blev jag uppmanad av fotograferna på upploppet av SHM med tillropet: "höga knän". Jag blängde bara på honom........
Muta fotografen (H)
Själv blev jag uppmanad av fotograferna på upploppet av SHM med tillropet: "höga knän". Jag blängde bara på honom........
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2012, 08:51Man kan hyra sin egen fotograf! Jag ställer gärna upp!
Man kan hyra sin egen fotograf! Jag ställer gärna upp!
Quote from Funbeat user on 8 November 2012, 10:43Undvik att springa nära extremt snygga tjejer som är bra på att le emot fotografen: Iaf somliga fotografer mållåser på dessa tacksamma fotooffer, och själv kommer man med som statist på ett stort antal bilder som är i det närmaste omöjliga att beskära til
Undvik att springa nära extremt snygga tjejer som är bra på att le emot fotografen: Iaf somliga fotografer mållåser på dessa tacksamma fotooffer, och själv kommer man med som statist på ett stort antal bilder som är i det närmaste omöjliga att beskära til