Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSe bra ut på fotot
You need to log in to create posts and topics.

Det var tungt att se sig själv springa i mål i Hässelbyloppet. Fötterna utåt som självaste Janne Långben. Jag får se till att öva lite pose running...

Det är ju faktiskt inte sååå svårt att få till en vettig bild under exvis Lidingöloppet.

steg 1) SE fotografen INNAN han ser dig!
steg 2) spring som om du inte har sprungit sträckan du faktiskt HAR sprungit - lyft, lyft och studs i steget ska det vara
s

Tempomage, jaha. Då är jag inte ensam om detta i alla fall, skönt!

Tempomage! Det är taget. Med Ullrich som förebild dessutom!

Spring som farthållare åt en långsammare vän. Så snart en fotograf observeras, öka farten för att få till snyggsteget och när fotografen är klar vänta in din vän. På så sätt slipper du också få med din väns plågade nuna på bilden. Och ta kläder som döljer

Många goda råd här, men de faller på att jag är så dålig på att förutsäga var fotograferna står.

Jag tycker det är lite skojigt att ni faktiskt får syn på fotografen. Jag brukar inte se till dom men bevisligen står dom på ett antal ställen.

Muta fotografen (H)

Själv blev jag uppmanad av fotograferna på upploppet av SHM med tillropet: "höga knän". Jag blängde bara på honom........

Man kan hyra sin egen fotograf! Jag ställer gärna upp!

Undvik att springa nära extremt snygga tjejer som är bra på att le emot fotografen: Iaf somliga fotografer mållåser på dessa tacksamma fotooffer, och själv kommer man med som statist på ett stort antal bilder som är i det närmaste omöjliga att beskära til