Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 14:52Janne, tycker helt ärligt det är en kanonbild på dig ovan. Det syns ju att du har jobbat ordentligt och inte har "snyggsprungit".
Janne, tycker helt ärligt det är en kanonbild på dig ovan. Det syns ju att du har jobbat ordentligt och inte har "snyggsprungit".
Quote from Catharina Brattlin on 9 November 2012, 14:592008 sprang jag Stockholm Halvmarathon och fastnade på 5-6 foton på slutet av loppet, efter en magkrasch som hette duga. Ett av fotona hamnade på Photomotions startsida (jag har fotot i min blogg nånstans).
Jag var helnöjd och mitt självklara mål med lo
2008 sprang jag Stockholm Halvmarathon och fastnade på 5-6 foton på slutet av loppet, efter en magkrasch som hette duga. Ett av fotona hamnade på Photomotions startsida (jag har fotot i min blogg nånstans).
Jag var helnöjd och mitt självklara mål med lo
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 15:43Själv springer jag alltid för att vinna. Ett mål jag iofs alltid reviderar hårt ungefär 300 ms efter start… 🙂
Förresten är inte "springa och försöka se snygg ut" lite samma sak som att försöka se snygg ut när man har sex?
Själv springer jag alltid för att vinna. Ett mål jag iofs alltid reviderar hårt ungefär 300 ms efter start… 🙂
Förresten är inte "springa och försöka se snygg ut" lite samma sak som att försöka se snygg ut när man har sex?
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 18:21Fokus. Koncentration. Ansträngning.
BILD:http://4.bp.blogspot.com/-z1VKKwmZFwo/T6zmm6KF2mI/AAAAAAAABM0/3e5Kw2FEx0g/s320/hausken.jpg
Fokus. Koncentration. Ansträngning.
BILD:http://4.bp.blogspot.com/-z1VKKwmZFwo/T6zmm6KF2mI/AAAAAAAABM0/3e5Kw2FEx0g/s320/hausken.jpg
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 19:16Magnus, kanonbild!
Magnus, kanonbild!
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 20:43Herrejösses Magnus, så ung du ser ut på den bilden!
Herrejösses Magnus, så ung du ser ut på den bilden!
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 23:51Joakim: Jo, det är det och då blir ju svaret att en del gör det och andra... inte. (H)
Joakim: Jo, det är det och då blir ju svaret att en del gör det och andra... inte. (H)
Quote from Funbeat user on 10 November 2012, 09:55Det finns ju löpare som BÅDE är bildmässiga och placerar sig på topp, dessa ska man också undvika att springa i närheten av vid fototillfällen. Tänker t ex på att gå i mål samtidigt som vinnaren i någon annan klass.
Somliga är dessutom som ovan väldigt bi
Det finns ju löpare som BÅDE är bildmässiga och placerar sig på topp, dessa ska man också undvika att springa i närheten av vid fototillfällen. Tänker t ex på att gå i mål samtidigt som vinnaren i någon annan klass.
Somliga är dessutom som ovan väldigt bi