Quote from Guest on 6 October 2009, 20:45Nu var det allt nåt bedrövligt segt med Funbeat. Minst en minut innan en sida laddas. nej, det är varken min anslutning min dator eller webbläsare det är fel på.
Nu var det allt nåt bedrövligt segt med Funbeat. Minst en minut innan en sida laddas. nej, det är varken min anslutning min dator eller webbläsare det är fel på.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 20:55Tack!Jag trodde att nån hade snott mitt bredband(t+)
Tack!Jag trodde att nån hade snott mitt bredband(t+)
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 20:59Samma här!
Samma här!
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 21:52Nuuuu äääär deeeet ännnnnu seeeeeeeeeegaaaaaaarrrrrrreeeee.:D
Nuuuu äääär deeeet ännnnnu seeeeeeeeeegaaaaaaarrrrrrreeeee.:D
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 22:03Usch, hopplöst. Minst 1min var väl att ta i, men 12, 15, 16, 20, 23, 25, 39s, 43 och 44s har det tagit för mig nu vid några test och det känns alldeles tillräckligt otroligt segt. Likabra att gå och lägga sig och hoppas det flyter på bättre imorn.
Usch, hopplöst. Minst 1min var väl att ta i, men 12, 15, 16, 20, 23, 25, 39s, 43 och 44s har det tagit för mig nu vid några test och det känns alldeles tillräckligt otroligt segt. Likabra att gå och lägga sig och hoppas det flyter på bättre imorn.
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 22:09Jä....ar vad seeegt, då vet jag att det är inte datorn det är fel på, det var ju bra för jag var bra nära att slänga ut åbäket.......
Jä....ar vad seeegt, då vet jag att det är inte datorn det är fel på, det var ju bra för jag var bra nära att slänga ut åbäket.......
Quote from Galderma Fritidsförening on 6 October 2009, 22:38- (dubblett)
- (dubblett)
Quote from Galderma Fritidsförening on 6 October 2009, 22:38Det går förfärligt segt - Hoppas Olle fixar det snart! 🙂
Det går förfärligt segt - Hoppas Olle fixar det snart! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2009, 22:50Jag tror att Olle experimenterar med den där nya maffetone-webtekniken, och då *ska* det gå långsamt. Det är visst bra för hypokondrietillväxten eller hur det var.
Jag tror att Olle experimenterar med den där nya maffetone-webtekniken, och då *ska* det gå långsamt. Det är visst bra för hypokondrietillväxten eller hur det var.
Quote from Rasmus Olsson on 7 October 2009, 22:22suck....
suck....