Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 22:33Ja suck.
Ja suck.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 21:48Nu har jag en svarstid på mellan 9 och 12 sekunder på funbeat.se. Det är en evighet! Dessutom saknas cache-headers eller är felaktigt satta.
Olle: om det här inte ska rasa ihop inom en snar framtid så rekommenderar jag en översyn av cachebarheten. En fra
Nu har jag en svarstid på mellan 9 och 12 sekunder på funbeat.se. Det är en evighet! Dessutom saknas cache-headers eller är felaktigt satta.
Olle: om det här inte ska rasa ihop inom en snar framtid så rekommenderar jag en översyn av cachebarheten. En fra
Quote from Rasmus Olsson on 8 October 2009, 22:01Eller en flytt från Cryostone? Om det går att flytta från dom, jag bråkade i ett halvår inann nåt hände,efter ett inlägg på IDG.se!
Eller en flytt från Cryostone? Om det går att flytta från dom, jag bråkade i ett halvår inann nåt hände,efter ett inlägg på IDG.se!
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 22:23De da nyheterna är att prestandan inte har försämrats gradvis i takt med fler användare, utan det var nåt som kom plötsligt, antagligen i samband med en uppdatering. Det antyder att det inte borde vara så svårt att åtgärda.
De da nyheterna är att prestandan inte har försämrats gradvis i takt med fler användare, utan det var nåt som kom plötsligt, antagligen i samband med en uppdatering. Det antyder att det inte borde vara så svårt att åtgärda.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 22:53Hade själv en site för några år sen, inte fullt lika mycket medlemmar men det var över 6500. Fick VÄLDIGA problem med prestandan och det visade sig vara för många samtidiga databasconnections. Om t.ex förstasidan på funbeat gör 10 anrop mot databasen och
Hade själv en site för några år sen, inte fullt lika mycket medlemmar men det var över 6500. Fick VÄLDIGA problem med prestandan och det visade sig vara för många samtidiga databasconnections. Om t.ex förstasidan på funbeat gör 10 anrop mot databasen och
Quote from Galderma Fritidsförening on 8 October 2009, 22:53Jag har inga problem med hastigheten nu. Tror det är ungefär som det brukar vara nu. Vet inte hur ni andra har det men jag upplever inte alls samma snigelfart som för ett par dagar sedan.
Jag har inga problem med hastigheten nu. Tror det är ungefär som det brukar vara nu. Vet inte hur ni andra har det men jag upplever inte alls samma snigelfart som för ett par dagar sedan.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 07:26Det hela handlar om att funbeat, som den kära träningsmänniskosamlingsplats det är, har räknat ut att ni kära singelmänniskor därut spenderar mer tid i dess forumtrådar än ute i träningsspåret eller på spännande dejter.. så i ren omtänksamhet.. seeeeeeega
Det hela handlar om att funbeat, som den kära träningsmänniskosamlingsplats det är, har räknat ut att ni kära singelmänniskor därut spenderar mer tid i dess forumtrådar än ute i träningsspåret eller på spännande dejter.. så i ren omtänksamhet.. seeeeeeega
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 08:39Doman, vad antyder du?! Att vi singlar ska ut och röra på oss istället för att få ihop ett kärleksliv?
Doman, vad antyder du?! Att vi singlar ska ut och röra på oss istället för att få ihop ett kärleksliv?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 08:49alla singlar kanske inte vill osingla sig?
alla singlar kanske inte vill osingla sig?
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 09:26Humpf, tala för dig själv!
Humpf, tala för dig själv!