Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2009, 12:03Manne, menar du att servern jobbar fortare med en annan webbläsare?
Manne, menar du att servern jobbar fortare med en annan webbläsare?
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 12:06Haha nej kanske inte riktigt men i ett jämförande test så tar FF längre tid på sig att ladda in sidor och IE lägger onödigt mycket i cachen som segar ner till slut.
Efter att nu testat Safari ett tag så upplever jag det som snabbare att surfa.
Haha nej kanske inte riktigt men i ett jämförande test så tar FF längre tid på sig att ladda in sidor och IE lägger onödigt mycket i cachen som segar ner till slut.
Efter att nu testat Safari ett tag så upplever jag det som snabbare att surfa.
Quote from Rasmus Olsson on 14 October 2009, 12:07Men när Funbeat tar 4-5 minuter mellan varje klick, och resten av internets sidor tar swosch, så är det nog inte webbläsaren det hänger på.
Men när Funbeat tar 4-5 minuter mellan varje klick, och resten av internets sidor tar swosch, så är det nog inte webbläsaren det hänger på.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 12:10Nej det är jag nog bunden att hålla med om, men jag har nog haft turen att inte uppleva det.
Nej det är jag nog bunden att hålla med om, men jag har nog haft turen att inte uppleva det.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 12:18Ok var det Funbeat-sajten det handlade om här, jag trodde man kunde föreslå medlemmar på Funbeat. Nåja mitt namn kommer säkert snart upp på förslag här ändå, då kan jag också föreslå en 🙂
Ok var det Funbeat-sajten det handlade om här, jag trodde man kunde föreslå medlemmar på Funbeat. Nåja mitt namn kommer säkert snart upp på förslag här ändå, då kan jag också föreslå en 🙂
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 12:24Vaknat på fel sida idag?
Vaknat på fel sida idag?
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 12:35Nog är min ogle Chrome betydligt snabbare än Firefox.
Nog är min ogle Chrome betydligt snabbare än Firefox.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 14:20Inlägget var inte menat till dig Manne, du verkar ha huvet på skaft som de flesta på forumet. Jag ramlade in från en annan tråd...
Inlägget var inte menat till dig Manne, du verkar ha huvet på skaft som de flesta på forumet. Jag ramlade in från en annan tråd...
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 17:00Det var inget illa ment. Egentligen bara en tramsig kommentar. 😉
Det var inget illa ment. Egentligen bara en tramsig kommentar. 😉
Quote from Elias Engqvist on 14 October 2009, 17:01Gissar att Hans pratade om husgudar...
Gissar att Hans pratade om husgudar...