Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 09:28Vem har sagt att jag talade för mig själv? Jag bara ifrågasatte varför osinglandet skulle vara enda vägen?
Vem har sagt att jag talade för mig själv? Jag bara ifrågasatte varför osinglandet skulle vara enda vägen?
Quote from Rasmus Olsson on 9 October 2009, 09:30Det är Den Slutgiltiga Lösningen på alla våra problem ;~)
Det är Den Slutgiltiga Lösningen på alla våra problem ;~)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 09:30*skratt*
*skratt*
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 12:41ni (vi) ska både få ihop ett kärleksliv + ut o röra på er (oss).. verkar iaf Funbeat tycka 🙂
Trevlig helg på er iaf.. jag ska på julmarknad, tro´t eller ej!
ni (vi) ska både få ihop ett kärleksliv + ut o röra på er (oss).. verkar iaf Funbeat tycka 🙂
Trevlig helg på er iaf.. jag ska på julmarknad, tro´t eller ej!
Quote from Therese Woodhill on 9 October 2009, 15:41Lösningen är given, sängkammarvals!
Lösningen är given, sängkammarvals!
Quote from Funbeat user on 11 October 2009, 20:30Ja ja ! Dags igen..
Ja ja ! Dags igen..
Quote from Therese Woodhill on 11 October 2009, 21:41Jag tror Olle har dragit ner på annonsintäckterna(samma annons i evigheter) så att han måste lägga över serveren på en Commandore 64, bandstation.
Jag tror Olle har dragit ner på annonsintäckterna(samma annons i evigheter) så att han måste lägga över serveren på en Commandore 64, bandstation.
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 07:48Det skulle vara ett prestandamässigt lyft - jfr http://58.6.118.18/ som körs på just en C64.
Det skulle vara ett prestandamässigt lyft - jfr http://58.6.118.18/ som körs på just en C64.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 10:12Kanonbra att ni säger till när det går trögt!
Jag har nu eliminerat några flaskhalsar, så den värsta segheten är betydligt mindre nu.
Kanonbra att ni säger till när det går trögt!
Jag har nu eliminerat några flaskhalsar, så den värsta segheten är betydligt mindre nu.
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 12:00Byt till safari webläsare!
Byt till safari webläsare!