Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsen söndag
You need to log in to create posts and topics.

> Krokusen står som spön i backen, helt otroligt.
> Snart är det baske mig vår! 🙂

Har du hunnit kolla ut genom fönstret idag än? 😉
I princip första dagen det ser ut som vinter...

Kul, dock missad semi i SM.. med ett enda mål. Surt sa räven..

Helgen blev som väntat 10 milare på cykeln med avslutning hos grannen och Guitar Hero på fredagen. Lördagen körde jag flyttlass, (inte mitt), hela dagen och avslutade med melodifestivalen (vi hann i alla fall med att se poängen). blev ingen dans var för t

Jag har jobbat hella helgen sen har jag blivit så jäkla förskyld, så det är ju piss får hoppas bara att försýlningen släpper snart så att man kan börja träna igen

Inte nog med det, det har kommit snö här snöar nu och det har inte varit snö här på länge s

Vad är en bal på slottet? när man kan spänna pjäxorna hårt, och kasta sig ut för en brant. Spenderade helge som skidtränare i Ramundberget...fantastiskt ...i Söndags fick jag dessutom en hel dag utan skidgrupp tillsammans med två kollegor...aaarhhgh..Min

fredrik. ja liv är antaglligen sveriges sämsta målis. kan lika gärna ställa en höbal i målet.
men vi tänkte inte låna ut pucken ikväll

Jaha, då tror jag att vi tar och bestämmer att man bara får heja på HV om man hejar på samtliga spelare och dessutom bor i Jkpg! 🙂

Vågar man i dessa dagar lyfta fram sitt älskade Färjestad ... men jag tror nog bara att de komouflerar formen ... 😉

Mitt Färjestad har nog bara en välförtjänt återhämtningspaus efter alla elitseriesegrar. De kommer snart tebax igen (L)

Helgen var rätt lugn, några mil löpning, lite hockey och så..... På västfronten intet nytt 😉