Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsen söndag
You need to log in to create posts and topics.

Klart man får heja på Färjestad(t+) Efter gårdagens vinst så tror jag dom tar hem dagens match också sedan får vi se vem som vinner i Göteborg. Heja Färjestad:D

Jag, jobb hela helgen. 0 m löpning. Fastar. Förkyld men klart på bättringsvägen
tack vare fastan.
(t+)

FASTA???!!! Et ord som jag inte har i vokabuläret...kolhydrat junkie som man är...eller en stor blodig biff! ARRHH eller varför inte en skaldjurstallrik....ett glas vin och mmm hasselbackspotatis... det får det bli ikväll med rostade rotfrukter vid sidan

Jag brukar fasta varje år, funkar bra för mej. Känner mej piggare och starkare av det. Inga konstigheter. Joser och buljong för hela slanten. Att fasta är ett naturligt tillstånd för oss människor. Våra förfäder genomförde långa fastemarcher när de vandra

Rätt nöjd idag.
Fick reda på att jag fick en plats att sova på i Åre över helgen och lyckades tom hitta en resa. visserligen flyg upp o tåg hem men flyget blev inte mycket dyrare än vad tåget skulle kostat på uppvägen så...

(h:) Genom att förgifta sin krop så tar man död på alla onda andar! 😀 Sist jag gjorde något som liknade fasta åkte jag tåg genom Mexico...42 timmar genom öknen utan mat att tillgå. Det fanns bara öl och vatten att förtära....Ölen var god!

Aadu: Apropå våra förfäder så dog de ju vid 35, så undrar hur vettigt det är att leva som de gjorde 😉

Tror nog att medellivslängden inkluderar barn som dör också. Spädbarnsdödligheten lär ha varit hög, och tänk dig själv om varje par producerar tio barn, varav bara tre lever längre än ett år. Ganska många personer som drar ner snittet.

Mer intressant vor

Lucy blev inte nittio till skillnad från Sara som födde Isak då.

Hehe, sant, men att gå tillbaka till apmänniskor som var en tvärhand höga är kanske att ta i lite väl. 🙂