Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 12:29Då ska jag testa Santini!
Förra veckan, när jag cyklade fram och tillbaka i regnet, hängde mina byxor lite för nära vedkassetten för torkning. Tyget smälte. Tråkigt.
Är klart ute efter något som kostar mindre men som är någorlunda likvärdigt.
Då ska jag testa Santini!
Förra veckan, när jag cyklade fram och tillbaka i regnet, hängde mina byxor lite för nära vedkassetten för torkning. Tyget smälte. Tråkigt.
Är klart ute efter något som kostar mindre men som är någorlunda likvärdigt.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 12:36De passar min gullegump men det innebär inte att de passar någon annans.
De passar min gullegump men det innebär inte att de passar någon annans.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 12:52Man kan prova dem på Cykelcity. Det hade jag tänkte göra först.
De borde ha en sadel i provrummet ... eller trainer.
Man kan prova dem på Cykelcity. Det hade jag tänkte göra först.
De borde ha en sadel i provrummet ... eller trainer.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 14:24Jeg tenkte først å ikke blande meg, da det er som å lese en øl-test, om hva som smaker best. Noen liker Prips, andre Mariestad.( foresten en av de bedere)
Jeg har på min gamle Prinsipia, som nu bare brukes på ruller, fuld Shimano Dura-Ace ,8 delt. Det v
Jeg tenkte først å ikke blande meg, da det er som å lese en øl-test, om hva som smaker best. Noen liker Prips, andre Mariestad.( foresten en av de bedere)
Jeg har på min gamle Prinsipia, som nu bare brukes på ruller, fuld Shimano Dura-Ace ,8 delt. Det v
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:30Nu när vi diskuterat några av de viktiga frågorna ang cykeln så kommer här en liten till...
Jag har en Garmin 305 som jag använder till löpning, skidor och nu även cykel. Men den kan inte mäta kadens vad jag förstår så nu kommer frågan... Vad skall man h
Nu när vi diskuterat några av de viktiga frågorna ang cykeln så kommer här en liten till...
Jag har en Garmin 305 som jag använder till löpning, skidor och nu även cykel. Men den kan inte mäta kadens vad jag förstår så nu kommer frågan... Vad skall man h
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:37Polar
Polar
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:43Garmin Edge 705, selfølgelig. Den har alt.
Garmin Edge 705, selfølgelig. Den har alt.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:44Inte effektmätning. Det har CS 600
Inte effektmätning. Det har CS 600
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:47http://www.amazon.com/Garmin-Speed-Cadence-Bike-Sensor/dp/B000BFNOT8
Garmin GSC 10 Speed/Cadence Bike Sensor
Den kan följa med Gramin Edge 705.
http://www.amazon.com/Garmin-Speed-Cadence-Bike-Sensor/dp/B000BFNOT8
Garmin GSC 10 Speed/Cadence Bike Sensor
Den kan följa med Gramin Edge 705.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 22:28Fp. David skrev:
----------Jodå, Edge 705 stödjer effektmätning. 705:an har dessutom karta och GPS-logger inbyggt, CS600 stödjer enbart loggning mha en separat GPS-puck (kostar extra) och saknar karta.
Jag skulle re
Fp. David skrev:
----------
Jodå, Edge 705 stödjer effektmätning. 705:an har dessutom karta och GPS-logger inbyggt, CS600 stödjer enbart loggning mha en separat GPS-puck (kostar extra) och saknar karta.
Jag skulle re