Quote from Lars Ekegård on 5 August 2010, 13:52Är som vanligt rätt militant upfattning om vad som är bra och inte, brukar bli så när det gäller olika grupper eftersom smaken är som baken.
Kör själv på Shimano och tycker det funkar och gör rätt bra jobb för pengarna och är lätt tillgängligt men är int
Är som vanligt rätt militant upfattning om vad som är bra och inte, brukar bli så när det gäller olika grupper eftersom smaken är som baken.
Kör själv på Shimano och tycker det funkar och gör rätt bra jobb för pengarna och är lätt tillgängligt men är int
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:01Så blev det en cykel till slut!
Det blev en EXS Carbon med Ultegra LS delar. Kommer inte ihåg vad styre och hjul heter men den gick tokbra på premiärturen.
Det ända som återstår nu är att skaffa en sadel som passar mitt onda bakstycke haha...Tack för al
Så blev det en cykel till slut!
Det blev en EXS Carbon med Ultegra LS delar. Kommer inte ihåg vad styre och hjul heter men den gick tokbra på premiärturen.
Det ända som återstår nu är att skaffa en sadel som passar mitt onda bakstycke haha...
Tack för al
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 21:53Sadel är enkelt. Brooks.
Sadel är enkelt. Brooks.
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:17Är det det som gäller?
Jag kommer kanske inte ihåg riktigt men det är väl en sadel som måste "köras in" eller?
Är det det som gäller?
Jag kommer kanske inte ihåg riktigt men det är väl en sadel som måste "köras in" eller?
Quote from Funbeat user on 5 August 2010, 22:22Det är en sadel som kan köras in. Det kan inte de andra.
Det är en sadel som kan köras in. Det kan inte de andra.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 07:37Kan rekommendera en sådan här, åker själv på en. Den är lite längre än en normal sadel och grymt skön.
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=2&extra=&Ref=&funk=visa_artikel&artnr=FIZ0009Brooks är ju en riktig nostalgisadel om inte
Kan rekommendera en sådan här, åker själv på en. Den är lite längre än en normal sadel och grymt skön.
http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=2&extra=&Ref=&funk=visa_artikel&artnr=FIZ0009
Brooks är ju en riktig nostalgisadel om inte
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 08:28Jag skulle inte kalla Brooks bara nostalgi. Vi är inte många med Brooks som bli nostalgiska, av den enkla anledningen att vi sitter kvar på sadlar som är över 25 år gamla. Dvs, vi har samma grejor och använder de fortfarande.
Jag har Brooks och fransk Id
Jag skulle inte kalla Brooks bara nostalgi. Vi är inte många med Brooks som bli nostalgiska, av den enkla anledningen att vi sitter kvar på sadlar som är över 25 år gamla. Dvs, vi har samma grejor och använder de fortfarande.
Jag har Brooks och fransk Id
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 09:11"......Det enda nya jag har upptäckt är Assos. Assos bibshorts och en gammal Brooks ... passar underbart."
+1 Kör med precis samma. Hur bra som helst!
"......Det enda nya jag har upptäckt är Assos. Assos bibshorts och en gammal Brooks ... passar underbart."
+1 Kör med precis samma. Hur bra som helst!
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 11:01Lektion 6 och 7 i Bruses sadelskola tar upp hur man mäter på sig själv och sadlar för att få en som passar.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
Lektion 6 och 7 i Bruses sadelskola tar upp hur man mäter på sig själv och sadlar för att få en som passar.
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 11:18Tja, jag hade Assos för trettio år sedan men kör med Santini CX Pro numera. De kostar en tredjedel och gullegumpen gillar även den varianten.
Tja, jag hade Assos för trettio år sedan men kör med Santini CX Pro numera. De kostar en tredjedel och gullegumpen gillar även den varianten.