Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSiffertrixande
You need to log in to create posts and topics.

När jag sprang TEC i våras så räknade jag får på 14:e varvet. Det var inte smart. Ta inte efter....zzzzzz

Jag trodde jag var nördig. Jag gillar att räkna på grejer, har läst en del matematik på universitetsnivå och så.. Men jag är nog en sån som använder tiden jag tränar till att tänka på ingenting eller fundera över livet eller lösa problem..

när jag är ut

Detta låter mer som ni upptäckt den enda delen på kroppen som inte mattas av fysisk aktivitet...

Haha! Det tror jag inte ett dugg på, min hjärna blir stendum efter 1,5 timmar. 😉 Ingen som helst antydan på intelligens kvar (t+) det är väldigt skönt faktiskt! 😀

Ok, vi reviderar lite...

Den delen tror sig kunna hålla samma fart som benen...
Fantastiskt att man sätter igång och räknar ekvationer man annars tar fram miniräknaren för att lösa, bara för attfokusera på annat än löpningen.

Eller så är alla löpare tab

hehhe... roligt ämne - jag räknade tid & km på maran när musiken hade dött ( pga hörlurar som hade dåligt med batterier)...kom in på målsatt tid 🙂 hjärnan var nog helt uppe i varv.....

ok - jag är ekonom i botten! (V) lite roligt kan man väl ha med

Botten-ekonom - låter inge vidare 🙂

Jag räknade tid o km på 2009 sthlm maran på andra varvet för att se om jag skulle klara mitt mål och var ganska deprimerad fram till Odenplan då jag plötsligt kom på att jag räknat fel och det fanns en bra chans - de

När jag sprang Stockholm Marathon i år så var målsättningen att ta det som ett träningspass, och så blev det. Jag sprang utan klocka och passerade startlinjen några minuter efter att starten hade gått. Jag visste på ett ungefär hur många minuter som hade

Hej Christer - jag tar din kommentar med 🙂 hehehe.... låter inte som du räknar bättre själv! 🙂

Alltid kul med lite hjärngympa när kroppen är nästan slut !

Nu har jag investerat i Ipod då kommer jag ifrån räkneövningen...