Quote from Guest on 7 October 2012, 22:54Hur är det med simmössa? Hur bra måste man vara för att ha det? Gör det någon skillnad och går det på något sätt att bära den utan att se ut som en idiot? Har alltid tyckt att man sett ut som en mupp i cykelhjälm men den har ju iag en ganska viktig funkti
Hur är det med simmössa? Hur bra måste man vara för att ha det? Gör det någon skillnad och går det på något sätt att bära den utan att se ut som en idiot? Har alltid tyckt att man sett ut som en mupp i cykelhjälm men den har ju iag en ganska viktig funkti
Quote from Funbeat user on 7 October 2012, 23:04Luggen var besvärlig för mig. Efter att jag stoppat in kalufsen under badmössan kan jag simma utan problem.
Luggen var besvärlig för mig. Efter att jag stoppat in kalufsen under badmössan kan jag simma utan problem.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 07:58Jag simmar alltid utan! blir för varm annars...
Jag simmar alltid utan! blir för varm annars...
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 09:22För mig handlar det mest om att hålla håret i styr.
För mig handlar det mest om att hålla håret i styr.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 09:47För mig handlar det mest om att markera att jag skall (försöka) simma snabbt.
För mig handlar det mest om att markera att jag skall (försöka) simma snabbt.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 10:33Skall testa imorgon på kursen och se om jag blir något snabbare!
Skall testa imorgon på kursen och se om jag blir något snabbare!
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 12:17Man ser proffsigare ut med badmössa 😉
Man ser proffsigare ut med badmössa 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 12:59Håller med Elin, utan badmössa är jag rädd att bli dränkt av mitt hår ...
Håller med Elin, utan badmössa är jag rädd att bli dränkt av mitt hår ...
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 13:15Jag som är korthårig har aldrig simmössa inne.
Däremot har jag alltid en färgglad mössa när jag simmar OW för att synas bättre.
Jag som är korthårig har aldrig simmössa inne.
Däremot har jag alltid en färgglad mössa när jag simmar OW för att synas bättre.
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 13:18Badmössa skyddar ju också. Kan inte vara speciellt nyttigt för håret att sköljas runt i klorvatten.
Badmössa skyddar ju också. Kan inte vara speciellt nyttigt för håret att sköljas runt i klorvatten.