Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 18:10Och vem vill ha grönt hår 😉
Och vem vill ha grönt hår 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 21:29Problemet med simmössa tycker jag är att jag blir av med hälften av håret när jag tar av mössan. Men Soc (Stadiums märke) har en fantastisk mössa som är i samma material som baddräkter. Helt fantastiskt skön, skulle vilja ha på den när jag är ute och spri
Problemet med simmössa tycker jag är att jag blir av med hälften av håret när jag tar av mössan. Men Soc (Stadiums märke) har en fantastisk mössa som är i samma material som baddräkter. Helt fantastiskt skön, skulle vilja ha på den när jag är ute och spri
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 21:47Hakar på med en följdfråga: är det meningen att man skall dra ned mössan över öronen för att förhindra att vatten kommer in?
Hakar på med en följdfråga: är det meningen att man skall dra ned mössan över öronen för att förhindra att vatten kommer in?
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 21:52Ytterligare följdfråga: Ska mössan sitta tight över öronen och liksom "dra upp" snibbarna?
Ytterligare följdfråga: Ska mössan sitta tight över öronen och liksom "dra upp" snibbarna?
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 22:07Åsa, jag kan tipsa om mössorna i silikon. De håller hur länge som helst och är mycket snällare mot håret.
Åsa, jag kan tipsa om mössorna i silikon. De håller hur länge som helst och är mycket snällare mot håret.
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 20:01Testade simmössan idag och måste säga att jag tyckte det var skit eller så gjorde jag fel! Kändes som att ha en boj på huvudet! Fick inte alls till någon skön känsla men man kanske skall ta på sig den på något visst sätt så att den inte huvudet blir en fl
Testade simmössan idag och måste säga att jag tyckte det var skit eller så gjorde jag fel! Kändes som att ha en boj på huvudet! Fick inte alls till någon skön känsla men man kanske skall ta på sig den på något visst sätt så att den inte huvudet blir en fl
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 08:46Det funkar bäst om håret är blött när man tar på badmössan. Du kanske ska prova en annan modell av mössa annars?
Det funkar bäst om håret är blött när man tar på badmössan. Du kanske ska prova en annan modell av mössa annars?
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 09:32Ja eller så får jag ha lite sten i mössan så jag får ner huvudet lite!
Ja eller så får jag ha lite sten i mössan så jag får ner huvudet lite!
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 11:57Kristofer, Man vänjer sig.
Kristofer, Man vänjer sig.
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 12:23Thomas, vill du slippa vatten i öronen är det öronproppar som gäller. Jag kör sen många år med apotekets gula, funkar utmärkt.
Hur du sätter badmössan på huvudet - t.ex. hur långt du drar ner den - är individuellt efter huvudform och hur den passar. Den s
Thomas, vill du slippa vatten i öronen är det öronproppar som gäller. Jag kör sen många år med apotekets gula, funkar utmärkt.
Hur du sätter badmössan på huvudet - t.ex. hur långt du drar ner den - är individuellt efter huvudform och hur den passar. Den s