Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 15:23Stefan> Tack för svar. Jag tänkte som så att det lika bra att beta av alla dumma frågor jag har.
Stefan> Tack för svar. Jag tänkte som så att det lika bra att beta av alla dumma frågor jag har.
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 22:48De enda dumma frågorna är de du inte ställer, så fråga på bara
De enda dumma frågorna är de du inte ställer, så fråga på bara
Quote from Tomas Stöt on 17 October 2012, 19:42Mitt hår blev väldigt dåligt utan...torrt och som svinto. Frisören grät nästan...
Sedan jag började med simmössa är det en helt annan kvalitet på det!
Simmar ju 4 ggr per vecka så....det sliter
Mitt hår blev väldigt dåligt utan...torrt och som svinto. Frisören grät nästan...
Sedan jag började med simmössa är det en helt annan kvalitet på det!
Simmar ju 4 ggr per vecka så....det sliter
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 23:22För att håret inte ska trassla in sej i glasögon bandet och det ser proffsigt ut. Men ett barn frågade om jag inte ville bli våt i håret 🙂
För att håret inte ska trassla in sej i glasögon bandet och det ser proffsigt ut. Men ett barn frågade om jag inte ville bli våt i håret 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 10:35Eller att ha simglasögonen innanför badmössan så man inte tappar dom när man dyker 😉
Eller att ha simglasögonen innanför badmössan så man inte tappar dom när man dyker 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 18:43Aha, simglasögonbandet innanför badmössan! Tackar för det tipset!
Aha, simglasögonbandet innanför badmössan! Tackar för det tipset!
Quote from Funbeat user on 2 February 2013, 00:06Alla borde införskaffa dig badmössa när dem simmar! Det går väldigt mycket snabbare när man inte har håret i vägen. Dessutom ger det en helt annan känsla i vattnet 🙂
Alla borde införskaffa dig badmössa när dem simmar! Det går väldigt mycket snabbare när man inte har håret i vägen. Dessutom ger det en helt annan känsla i vattnet 🙂