Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 08:24Henrik då kan du simma med mig. jag är ute bara söndagar nu då jag jobbar i Västerås måndag-torsdag. men efter midsommar planera jag att simma ute 3-4ggr/vecka
idag är tävlings bana kvar, men jag tror vi kommer snart att byta tillbaka till tränings bana
Henrik då kan du simma med mig. jag är ute bara söndagar nu då jag jobbar i Västerås måndag-torsdag. men efter midsommar planera jag att simma ute 3-4ggr/vecka
idag är tävlings bana kvar, men jag tror vi kommer snart att byta tillbaka till tränings bana
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 08:39Ryan: Du planerar inte något pass i Västerås under Må-To? Jag är ny på öppet vatten och har lärt mig crawl under vintern i bassäng. Jag vet vilka sjöar som är bra att simma i men det vare ju grymt om man kunde få med sig en så erfaren simmare som du.
Ryan: Du planerar inte något pass i Västerås under Må-To? Jag är ny på öppet vatten och har lärt mig crawl under vintern i bassäng. Jag vet vilka sjöar som är bra att simma i men det vare ju grymt om man kunde få med sig en så erfaren simmare som du.
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 09:08ja, gärna. men jag har ingen sim grej med mig denna vecka. jag skicka en PM till dig
ja, gärna. men jag har ingen sim grej med mig denna vecka. jag skicka en PM till dig
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 11:35Ry, kom upp till Stockholm och Väsby med. Kan få plaska på vår simtomtebana.
Ry, kom upp till Stockholm och Väsby med. Kan få plaska på vår simtomtebana.
Quote from Funbeat user on 28 May 2013, 12:11ja, varför inte. det är bara en timme ditt. kanske måndag den 3 eller tisdag den 4 juni om det fungera.
ja, varför inte. det är bara en timme ditt. kanske måndag den 3 eller tisdag den 4 juni om det fungera.
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 13:06Henrik: jag ser nu att vi är både medlem i 338. du bodde försöka vara med på onsdagar när de har triathlon träning kl 18:00. de börja med 20-30min simning sedan 40-60min cykling och avsluta med ett varv runt sjön.
Henrik: jag ser nu att vi är både medlem i 338. du bodde försöka vara med på onsdagar när de har triathlon träning kl 18:00. de börja med 20-30min simning sedan 40-60min cykling och avsluta med ett varv runt sjön.
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 14:21Oj, 3-4 juni då har vi inte ens kommit ner i vattnet (#)
Oj, 3-4 juni då har vi inte ens kommit ner i vattnet (#)
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 14:54Ryan, om ni "behöver" ännu mera trevligt simsällskap i Västerås så meddela gärna mig åxå 🙂
Jag är mycket intresserad av att lära mig mera.
Ps jag kan lära dig flugfiska i gengäld 🙂//Ljungan
Ryan, om ni "behöver" ännu mera trevligt simsällskap i Västerås så meddela gärna mig åxå 🙂
Jag är mycket intresserad av att lära mig mera.
Ps jag kan lära dig flugfiska i gengäld 🙂
//Ljungan
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 15:30Christian: Jag och Ryan har planer på att ta en repa i någon sjö på kvällen måndag 10/6. Var, exakt när och om är inte helt spikat än. Vi får väl återkomma med plats och tid. Det skulle vara kul om du också ville vara med.
Christian: Jag och Ryan har planer på att ta en repa i någon sjö på kvällen måndag 10/6. Var, exakt när och om är inte helt spikat än. Vi får väl återkomma med plats och tid. Det skulle vara kul om du också ville vara med.
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 15:55@Lejonungen - den där simtomtebanan i Väsby, var finns den???
(kommer vara i Väsby v26)
@Lejonungen - den där simtomtebanan i Väsby, var finns den???
(kommer vara i Väsby v26)