Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonSimning i sommar
You need to log in to create posts and topics.

Skitkul, skittråkigt (jag är och fiskar öring i Dammån 8-15 Juni). Hoppas det blir någon annan gång, för jag finns ju i närheten 🙂

Lovar att simma iaf ett pass i Storsjön V24. Ser jag Storsjöodjuret så låter jag hon vara.

//Ljungan

J B: jag är kvar i Västerås till v26 tror jag. så kanske vatten bli tillräklig värm för dig då.

Ann Ax, kanske vi kan både träffas med JB under v26. som sagt det är bara 11mil för mig och jag har ingenting annat än arbete att göra.

Christian: jag är

Rya: Tack för trådtipset... simmar gärna vid tilfälle

Har varit med en gång på onsdagen, men har ofta svårt att vara med på onsdagar

3-5 Juni låter helt ok, Jag kan alltid få barnvakt till mina ungar 🙂
Välj dag o tid du Ryan, så anpassar jag mig.

//Ljungan

@Ann ax: den ligger vid Bollstanäs strand/Upplands väsby. Bakom skolan nere vid sjön(självklart).
Har inte fått några önskemål från VäsbySStri tränargrupp när de vill ha "banan" igång igen för säsongen, men innan V26 måste det tydligen ske. 🙂

Låter ju bra, då packar jag våtdräkten (H)

Rykno - vi kan väl PMa när det närmar sig.

Christian:
Storsjöodjuret är en hane, till skillnad från exempelvis Nessie. (Jag kan vara beredd att ändra uppfattning om du kan presentera en vederhäftig analys av hans genom.)

Bara namnet, Storsjöodjuret. Luktar elak tant lång väg 🙂
Typ som den elekaste damen på morgonsimmet i Köping kl.06.00 på Torsdagarna. Den honan kallar vi Flohaggan.

Har tyvär inget vetenskapligt på att Storsjöodjuret är en hona, mera en korrekt magkäns

http://www.ostersund.se/omostersund/storsjoodjuret.4.1fb865ac11a6cbd5d2080002695.html

Ok. Äger faktiskt en Birger om jag skall vara ärlig. Birger, en hane med feminina drag 🙂