Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag håller med Stina här! Jag tror inte att en sådan funktion gynnar varken funbeat eller träningen.

Men den lär ju inte missgynna den heller? Det är ju bara en funktion. Gillar man den inte behöver man ju inte använda den...

Där håller jag inte med. Jag har upptäckt att det fortfarande finns en massa "okända" träningskompisar som jag ännu inte hittat på Funbeat. Om jag kunde se mina kompisars kompislista kunde jag hitta dessa lättare...

Precis!

Jag tycker inte heller det låter som någon (för mig) intressant funktion, men i vanlig ordning kan man väl bestämma själv om man vill använda sig av den eller inte.

De vill kanske vara okända...

Jag tycker inte heller det är intressant. Kompislistan används ju inte just för att markera kompisar. Den används för att hålla koll på de bloggar man vill och för att kunna tävla med de man vill. Det behöver ju inte alls betyda att man känner varandra.

eller att man vill visa den för de andra på listan - eller bli visad för kompisens kompis till nån som har mig på listan...

Nej, förlåt. Det var bara en idé.

Be inte om ursäkt. Här diskuterar vi och var och en är fri att tycka. Olle är ju enväldig härskare så han beslutar ju om och när det blir ändringar införda.