Quote from Bjarne Lewin on 2 April 2009, 11:11Jag håller med Stina här! Jag tror inte att en sådan funktion gynnar varken funbeat eller träningen.
Jag håller med Stina här! Jag tror inte att en sådan funktion gynnar varken funbeat eller träningen.
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 11:15Men den lär ju inte missgynna den heller? Det är ju bara en funktion. Gillar man den inte behöver man ju inte använda den...
Men den lär ju inte missgynna den heller? Det är ju bara en funktion. Gillar man den inte behöver man ju inte använda den...
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 11:16Där håller jag inte med. Jag har upptäckt att det fortfarande finns en massa "okända" träningskompisar som jag ännu inte hittat på Funbeat. Om jag kunde se mina kompisars kompislista kunde jag hitta dessa lättare...
Där håller jag inte med. Jag har upptäckt att det fortfarande finns en massa "okända" träningskompisar som jag ännu inte hittat på Funbeat. Om jag kunde se mina kompisars kompislista kunde jag hitta dessa lättare...
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 11:18Precis!
Precis!
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 11:20Jag tycker inte heller det låter som någon (för mig) intressant funktion, men i vanlig ordning kan man väl bestämma själv om man vill använda sig av den eller inte.
Jag tycker inte heller det låter som någon (för mig) intressant funktion, men i vanlig ordning kan man väl bestämma själv om man vill använda sig av den eller inte.
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 11:20De vill kanske vara okända...
De vill kanske vara okända...
Quote from mårten jansson on 2 April 2009, 11:24Jag tycker inte heller det är intressant. Kompislistan används ju inte just för att markera kompisar. Den används för att hålla koll på de bloggar man vill och för att kunna tävla med de man vill. Det behöver ju inte alls betyda att man känner varandra.
Jag tycker inte heller det är intressant. Kompislistan används ju inte just för att markera kompisar. Den används för att hålla koll på de bloggar man vill och för att kunna tävla med de man vill. Det behöver ju inte alls betyda att man känner varandra.
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 11:26eller att man vill visa den för de andra på listan - eller bli visad för kompisens kompis till nån som har mig på listan...
eller att man vill visa den för de andra på listan - eller bli visad för kompisens kompis till nån som har mig på listan...
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 12:13Nej, förlåt. Det var bara en idé.
Nej, förlåt. Det var bara en idé.
Quote from Jan Lundquist on 2 April 2009, 12:27Be inte om ursäkt. Här diskuterar vi och var och en är fri att tycka. Olle är ju enväldig härskare så han beslutar ju om och när det blir ändringar införda.
Be inte om ursäkt. Här diskuterar vi och var och en är fri att tycka. Olle är ju enväldig härskare så han beslutar ju om och när det blir ändringar införda.