Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tycker att det är en bra function. När man känner många av ens träningskompisar IRL så är det trevligt att enkelt se vilka som finns med på FB.

Upptäckte av en slump att två som kände varanda inte visste om att den andre var med på FB. Nu vet dom.

Apropå att "världen är liten" så åker jag och en patient förbi en vedtruck varje dag och pratar då bla om filmen "Life Stinks" å slutstriden typ med liknande maskiner som strider likt dinosaurier....å så visar det sig att en av mina löparkompisar är den s

Som du skrev Erik:

"Upptäckte av en slump att två som kände varanda inte visste om att den andre var med på FB. Nu vet dom."

Precis så jag menade.

Då har de inte så bra kontakt.

Nej, det är sant David. Man har inte 100%-ig kontakt med alla sina bekantskaper på en gång. Och även i de fallen man verkligen har bra kontakt kanske man diskuterar annat än bara vilken träningshemsida man brukar hänga på.
*suck*

Brukar de hänga här så syns de i trådarna.
Verkar mest som behovet grundar sig i nyfikenhet på vem som har vem på listan.

Är du inte nyfiken då?

Nej, naturligtvis MÅSTE man inte ha en sån funktion, men tänk på oss som är sådär nyfikna... och kanske inte har järnkoll på precis alla människor som man eventuellt skulle vilja ha på sin lista om man visste att de fanns på Funbea

Och dessutom håller jag inte med om att människor som reggar på funbeat nödvändigtvis syns i forumen. Det är ju ett fåtal vad jag kan förstå.

Och dessutom håller jag inte med om att människor som reggar på funbeat nödvändigtvis syns i forumen. Det är ju ett fåtal vad jag kan förstå.

Red: Jag ville bara säga det en gång.

Du kan söka på hela din bekantskapskrets.