Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 18:37Och dom fåtal syns nästan irriterande ofta...
Men det här med träningskompisar, om man nu ska kunna se sina kompisars kompisar, så låter det ju vettigt , men borde väl isåfall gälla Ömsesidiga träningskompisar och inte enkelriktade där man så att säga int
Och dom fåtal syns nästan irriterande ofta...
Men det här med träningskompisar, om man nu ska kunna se sina kompisars kompisar, så låter det ju vettigt , men borde väl isåfall gälla Ömsesidiga träningskompisar och inte enkelriktade där man så att säga int
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 20:15Förslag:
* De som vill kan kolla sina träningskompisar. Kan vara bra för att exempelvis hitta den där trevliga snubben som hängde med på rundan i förfjol, och som man inte riktigt minns vad han hette.
* De som inte är intresserade av en dylik funktion s
Förslag:
* De som vill kan kolla sina träningskompisar. Kan vara bra för att exempelvis hitta den där trevliga snubben som hängde med på rundan i förfjol, och som man inte riktigt minns vad han hette.
* De som inte är intresserade av en dylik funktion s
Quote from Camilla Höög on 21 April 2009, 08:42Låter bra.
En funktion som har samma behörighetsinställningar som den andra infon (träning, vikt, puls, dagsnoteringar...).
Kanske 2 inställningar:
1. Visa mina vänner
2. Visa mig som vänDå kan folk själv välja vad de vill visa.
Låter bra.
En funktion som har samma behörighetsinställningar som den andra infon (träning, vikt, puls, dagsnoteringar...).
Kanske 2 inställningar:
1. Visa mina vänner
2. Visa mig som vän
Då kan folk själv välja vad de vill visa.
Quote from Elias Engqvist on 21 April 2009, 08:55Sen gäller det att kunna göra en lista på sina ovänner och sina ovänners vänner och ovänners ovänner och vänners ovänner...
Vad spännande det blir!
Sen gäller det att kunna göra en lista på sina ovänner och sina ovänners vänner och ovänners ovänner och vänners ovänner...
Vad spännande det blir!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 09:12Det nya "Hänt i vecken".
Det nya "Hänt i vecken".