Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:46Jag dyker kanske också upp nästa onsdag. Jobbar i västerås en vecka nu och borde ju passa på att ta mej in till storstaden nu när jag är här!
Jag dyker kanske också upp nästa onsdag. Jobbar i västerås en vecka nu och borde ju passa på att ta mej in till storstaden nu när jag är här!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:49Passa på att provspringa Björnöspåren när du nu är i Västerås.
Passa på att provspringa Björnöspåren när du nu är i Västerås.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:51så lurar du i buskarna GÅ INTE PÅ DEN LÄTTE!
så lurar du i buskarna GÅ INTE PÅ DEN LÄTTE!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 13:14Ska dit om någon timma!
Men jag håller mig på spåret!
Ska dit om någon timma!
Men jag håller mig på spåret!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 16:12Hälsa Ingvar och Björn
*Tidibom*
Dagens sämsta skämt, levererat av yours truly!
Hälsa Ingvar och Björn
*Tidibom*
Dagens sämsta skämt, levererat av yours truly!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 16:14Men suck LLH du förstör ju hela min bild av dig! Mysputte som sitter hemma o glor på pensionärsprogram på TV *muttrar...*
Men suck LLH du förstör ju hela min bild av dig! Mysputte som sitter hemma o glor på pensionärsprogram på TV *muttrar...*
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 16:20Nej, dagens sämsta fick jag nyss av en användare.
- Vad har Skogsvårdsstyrelsen för telefonnummer?
- En trä trä fura fura.Ja, han var från Eskilstuna.
Nej, dagens sämsta fick jag nyss av en användare.
- Vad har Skogsvårdsstyrelsen för telefonnummer?
- En trä trä fura fura.
Ja, han var från Eskilstuna.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 16:25Vadfan!
Jag har fan levt förtryckt i en familj i 20 år (26 nu!)! Hur skall man då undgå att se på spåret när "föräldrarna" varit i 40-50års-åldern?
På Spåret var åtminstone uthärdligt.... tvingas med på Bilbingo var det vidrigaste.
Vadfan!
Jag har fan levt förtryckt i en familj i 20 år (26 nu!)! Hur skall man då undgå att se på spåret när "föräldrarna" varit i 40-50års-åldern?
På Spåret var åtminstone uthärdligt.... tvingas med på Bilbingo var det vidrigaste.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 16:26Se ljuset! Det va iaf inte kobingo!
Se ljuset! Det va iaf inte kobingo!
Quote from Charlotte Skoglund on 9 September 2008, 16:34svårt att se ljuset i kobingo..snacka om mörker
svårt att se ljuset i kobingo..snacka om mörker