Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:20Du kan ta med dina väninor som dessert.
Du kan ta med dina väninor som dessert.
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:21ohhh blir det dessertmeny(H:)
får man titta på menyn innan och förhandsboka?
ohhh blir det dessertmeny(H:)
får man titta på menyn innan och förhandsboka?
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:23Ingen av tjejerna jag ska träffa är singlar, så de passar inte in...:-)
Ingen av tjejerna jag ska träffa är singlar, så de passar inte in...:-)
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:29Säg inte det!
Säg inte det!
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:32Har de inte någongång beklagat sig över att deras killar ger dem samma uppmärksamhet längre.....
Har de inte någongång beklagat sig över att deras killar ger dem samma uppmärksamhet längre.....
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:38Nej, de är så lyckliga så:-)
Nej, de är så lyckliga så:-)
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:40Tro mej, det säger dom bara.
Tro mej, det säger dom bara.
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:43Håller med Helena! De är förblindade av sin dröm om kärnfamiljen hi hi!
Håller med Helena! De är förblindade av sin dröm om kärnfamiljen hi hi!
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 22:45Deras karlar blir kanske putta på mig om jag skulle ta deras tjejer med på singelträff...
Deras karlar blir kanske putta på mig om jag skulle ta deras tjejer med på singelträff...
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 10:46Vaddå?! Ska ni ha ANDRA tjejer som dessert när det redan finns en hel buffé på plats? Tycker att ni verkar lite väl giriga här nu. :@
Så skulle det inte gå till i Skåne. 😉
Vaddå?! Ska ni ha ANDRA tjejer som dessert när det redan finns en hel buffé på plats? Tycker att ni verkar lite väl giriga här nu. :@
Så skulle det inte gå till i Skåne. 😉