Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSingelträff i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

äsch, onda ögat får man väl inte en vanlig onsdag när vi är ett stort (hoppas jag) gäng som både äter och dricker... eller ... ahaaa, du menar nerför trappsteget, där inne bakom i matsalen? Förbi pulpeten med hovmästaren?

Bang on target, pal! De tyckte väl att jag hädade när jag bara ville ha vatten (H)

du menar lite vatten att stänka i whiskeyn ... eller ... inte e n b a r t ett glas vatten väl...????
😉

Vi får väl sitta uppe på lilla hyllan och käka alternativt så äter man innan man kommer dit... det löser sig säkert.

Jag tänkte nog äta, det brukar finnas en bardel med barmeny så vi måste inte sitta
vid bordsserveringen och då kan de som vill äta. Jag räknar med att trilla in vid 6-tiden.
Hasse

BYT VECKA!!!!

Jag kan inte den veckan...

Det ser ut som om det blir två st träffar. Projektledaren Helena lyckades ju dubbelboka sitt eget datum....
Flirta lite med Helena så fixar hon nog en till träff:-)

Det ser ut som om jag oxå får haka på Helena....

Vedhuggardejt 🙂

Nu har ni rört till det och för att slippa rekapitulera hela förloppet: Vad är bestämt, 17:e eller inte? Dessutom blir jag sen, jag har beachvolley till kl20. Men ni lär ju sitta kvar.......

Jag tror att det är jag som är orsaken till att det blev den 17:e eftersom jag är i Stockholm från den 17:e och över helgen. Men vill ni träffas utan mig så går det så bra så. Tänk inte på oss utbölingar bara. Gör inte det.

😉