Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSingelträff i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Tack Allie!

Fast ändå Tholle skyttarna är väl värst? Jag menar vad är ligga på rulle mot ett skott i råttan? 😀

Caraina,
aya, caramba 23 GT, klart att det blir lite grumligt då vare sig med eller utan kolorofyllen i drikat. jaja, jag vet att det har snackats massor sen ditt inlägg men jag har faktiskt ett liv utanför FB också ... joooo, sant ... jag lovar 🙂

En

Håkan skaffa dig ett jobb med rätt förmåner 😉

jag är på jobbet nu, på min fritid tränar jag ju då har jag inte tid att messa här. Tok, det är ju på m i n tid (H)

Ursäkta då om man är multipel kvinna: jag cyklade 5 mil OCH visade mina långkalsonger på aäjjrobics igår, sprang 7 km OCH spöade min kompis i badminton i lördags. Därutöver hängde jag på FB, hängde tvätt, rastade hunden, rastade barnen - what else do you

Åsa, jag fick onda ögat av en servitris när jag sa att jag inte skulle ha nån mat. Två polare åt dock, så det borde inte varit några problem. Å andra sidan satt vi inne på bordreserveringsdelen, så det kanske gjorde dem extra kinkiga..

multipel ... då tänkte jag ju på nått heeeeelt annat än allt det dära du rabblade upp och till det behövs defintivt en man ... alternativt uppladdningsbara batterier 😉

Andreas, ajdå, onda ögat är inte roligt, jag kan nog iof försvara oss alla mot hemska servitriser om så behövs 😉

Men , det kanske är lättare att skippa mat och bara ses lite senare....

Känns tryggt!

På tal om ölhak hade ju Oliver Twist 15-års-jubileum igår vilket resulterade i 15:- för vissa ölsorter.. Tur i oturen att man inte hann vara där så länge antar jag (#)