Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSinglar, var är ni?
You need to log in to create posts and topics.

Undrade bara... Denna tråd har varit död till och från och det är dags att sätta liv i den igen.
Vad säger ni - vilka är de ultimata fördelarna med att vara singel? Är det att man får träna "ostört", eller är det städning, diskning och annat mög, som man

Jag minns inte hur det var att inte vara singel. Tror jag gillade det. Börjar dessutom misstänka att jag har lagt mig till med för många vanor som blir svåra att jämka hop med förhållande.

Kristoffer det som du räknar upp som nackdelarna med att vara singel är många gånger en verklighet för de som lever ihop. Åtminstone efter några år.

Äsch, det säger du bara för att muntra upp oss Per.

Jag försöker tänka att det är en fördel att jag kan träna precis hur mycket och när jag vill, men jag skulle tycka att det var roligare att ha någon som delar mina intressen. Tänk vad kul det skulle vara att det står ett par cyklar till i sportrummet (mit

En nackdel med att vara singel är att man kan blunda för allt tråkigt som "måste" göras eftersom det är bara du själv som får lida; som att städa och diska. Vilket leder till att du har svårt att släpa hem något ragg eftersom lägenheten ser ut som efter e

Precis!
Och nu när jag har städat så att lägenheten är så fin så fin, så har jag inget ragg att släpa hem. (t-)

Har faktiskt precis gjort detsamma Sara! Tradigt, trist och tråkigt... Men någonstans, hoppas jag, vänder eländet. Kanske träffar jag en trevlig och söt tjej nu när jag ska ut och cykla...............

Sant sant...ni har så rätt 🙂

Om man ger ett för sunkigt och nedgånget intryck så får man aldrig något...troligtvis inte något man vill bygga något längre på i alla fall 😀

Som nyskild så kan jag inte annat än säga att ni bara drömmer allihopa. Ingenting av det ni längtar efter finns att hämta hos en partner man delar säng med. Kanske en kort tid men inte i långa loppet.
Det ni längtar efter har jag fått från de tjejer jag a