Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSinglar, var är ni?
You need to log in to create posts and topics.

Känns som du haft väldans otur Per.
Jag kanske är naiv men jag tror att det finns någon därute som både går att mysa med och prata med. Och som dessutom vill ha mig...

Visst gör det det Sara.

Men om man nu ska vara krass och kolla upp hur många äktenskap/samborelationer som håller livet ut så är det inte värst många. Har ingen statistik men är övertygad om att de som hittar rätt är i klar minoritet.

Har inte heller statistik men har hört att runt 50% av de som gifter sig skiljer sig också. Jag gick för ett halvår sedan ur ett sjuårigt samboförhållande och till en början var det bekvämt. Men efter ett tag blir det liksom tråkigt och ensamt - sex eller

En sak i taget nu va...

Anders.. det finns såna tjejer... 🙂
Sara/Kristoffer.. städa är bra!! Skulle det bli nåt så behöver du iaf inte oroa dig över det.. Å blir ni hemskt städsugen kan ni få städa hos mej 🙂

Per... du har nog rätt.. men Sara har ock

Nä håller med om att det inte skulle behöva vara livet ut. Men det verkar inte gå att bryta upp förhållanden i förtid utan en massa kras. Liksom inte samma sak som att sälja ett hus 🙂

Men jag håller med dig också Kristoffer. Visst försöker man igen och

Äh Per... du är ju så färsk här o nu så det finns inte.. men vi andra som kommit på att det faktiskt skulle vara mysigt att dela kudde.. eller nää.. MIN kudde vill jag ha för mej själv 😉
Så var man där iaf .. 😀

Jag vill ha egen kudde. Men gärna i samma säng som någon annans... 😉

Silva...då beställer jag en sån tjej 😀

*fnittrar* Det var så det skulle vara Sara!!

Beställa??! .. Men Anders, så funkar det inte.. *funderar* tror jag.. fast, det skulle ju vara nåt ju.. Var skulle man lägga en sån beställning i så fall?? Ellos?? 😀
Nää.. Evalds MTB, CykelCity och Cycleco

Cykelaffären i La Villa (Alta Badia) kanske är rätt ställe? Det är iallafall den enda cykelaffär jag varit inne i där fyra(!) tjejer jobbat... (H:)

...och, nej, det fanns ingen kille inne i butiken som inte var kund... 🙂
Däremot så var det en snubbe so